בפרק של "האח הגדול" ששודר אמש ניסתה מרינה להבין מהו בריון, ודיאן החליטה להעביר לה שיעור בלשון והסבירה שבריון הוא זה שיתעלל בך, ייקח לך אוכל מהידיים, יראה שאת שמנה אז יקרא לך שמנה ומכוערת או יראה שאת רזה ויגיד לך את לא אוכלת כלום. כדי להוכיח עד כמה זה לא מתאים לתיאור התנהגותו של בן זוגה, ציפור הנפש העדינה, היא הוסיפה "את מבינה כמה זה לא מתחבר להגדרה, יש פה אנשים שלא יודעים עברית תקינה".

אז למען הסר ספק, בואו נעזור קצת לדיאן. בריון, על פי הגדרה מילונית, הוא אדם אלים וכוחני. בריון משיג את יעדיו באמצעות איומים וכוח ולעתים גם מממש את איומיו. עכשיו נפנה שוב את השאלה למרינה ונשאל אותה האם נתנאל מתאים להגדרה? אם דיאן הייתה מציגה כך את התמונה בפני מרינה הכל היה נראה אחרת, אולי אפילו גם בעיניים שלה.

וגם אם נתנאל נמצא על הקצה, ואנחנו נדרשים להביע חמלה ואמפתיה כי הבית הזה שהוא סיר לחץ דוחק אותו לפינה ומוציא ממנו את הצדדים הרעים שלו, האם יש תירוץ להתנהגות בריונית או אלימה מהסוג שצפינו בה אמש על המסך? אין! כמו שאין תירוץ לבריונות או אלימות מכל סוג שהיא בחיים האמיתיים ובמדינה מתוקנת התנהגות כזאת אמורה להוביל להגשת תלונה במשטרה וכתבי אישום פליליים.

אלא שבארץ היפה שלנו כל אחד רשאי לעשות ככל העולה על רוחו, והתנהגות בריונית כזאת הפכה מזמן לשגרה בכל פינה ועבר. השוטרים הנפלאים שלנו חוששים להגיב בתוקפנות בניסיון לשמור על סדר, שמא יזכו לביקורת נוקבת מהתקשורת. ובכלל, למה להם להתאמץ אם גם ככה אין ענישה ראויה? התוצאה היא שזה לגמרי לגיטימי אם אדם בעל התפרצויות זעם מפחידות כמו של נתנאל הוא דייר בולט ומוביל בבית האח הגדול.  

ודיאן טובת הלב גילתה יכולות פיצול אישיות מופלאה, כשחיממה את האווירה כמו השטן הקטן שיושב לך על הכתף ומעודד אותך לבחור בדרך השלילית, והלהיטה את הבערה בנתנאל שרצה להוכיח לבחירת ליבו שהוא הגבר בחבורה. אלא שאז היא הבינה כי רקחה תבשיל מסוכן מדי, וקיפצה לכתף השנייה על תקן המלאך וניסתה בכל גופה להדוף את נתנאל מלתקוף את דניאל ולהרגיע את הרוחות לפני שיהיה מאוחר מדי.

דינה המבוגרת בחבורה היטיבה לנתח את המצב ואמרה שדיאן היא זאת שגרמה להתפרצות הזעם של נתנאל כשחיממה אותו, אבל ריוואה הוסיפה ובצדק שהוא מספיק בוגר להחליט בשביל עצמו..

אז האח הגדול, השוטר התורן, הטוב הרע והמכוער, קורא לסדר את נתנאל, כי הוא חייב על פי חוקי הפורמט ומזהיר אותו כי התנהגות כזאת לא מקובלת עליו. ונתנאל נבהל, ומקפל במהרה את זנבו בין רגליו. נחמד לדעת שנתנאל מפחד ממישהו או מקשיב למישהו שהוא לא דיאן. ברור שיציית לאח הגדול כי בזכותו הוא עשוי לזכות במיליון, והאח הגדול הוא גם סוג של מראה עבורו לאיך הוא מוצג בחוץ.

אלא שנראה שהאח הגדול התחרט במהרה על מעשיו. הוא לא ציפה שנתנאל באמת יישמע לאזהרותיו, ואם נתנאל יפסיק עם התפרצויות הזעם שלו, זה עלול לפגוע בנתוני הרייטינג של התוכנית. אז האח הגדול הידוע בגדולתו לביים את העלילה כפי שנוח לו, חשב על דרך ערמומית כדי להביא את נתנאל שוב לקצה, וציוות את דיאן לדניאל למשך יומיים. נתנאל מנסה לשמור על איפוק כפי שהבטיח לאח הגדול, אבל זה חזק ממנו. כמה זמן יצליח להחזיק ככה מעמד?

כל התמהיל הנפלא והחינוכי הזה משודר בפריים טיים, ואפילו זוכה לנתוני רייטינג מרשימים שעוקפים את הערוץ המתחרה שמציג לנו יחסי אהבה וזוגיות. לא ירחק היום, שהקהל ירווה מהתכנים הללו, ויעלה את הרף וידרוש לראות רצח בשידור חי, והרייטינג ירקיע שחקים והרי הכל מותר במדינה הנפלאה שלנו.