אחרי אינספור הצלחות טלוויזיוניות בשנים האחרונות, מ"פאודה", דרך "גיבורים עפים" ועד "חטופים", סדרה ישראלית מצליחה נוספת ממקמת את המדינה על מפת היצירה הבינלאומית. זוכת 8 פרסי האקדמיה (כולל הסדרה הטובה ביותר) - נמכרה לרשת Hulu ותשודר בארה"ב. בסדרה מככבים: נועה קולר, ארז דריגס, אגם רודברג, איתי תורג'מן, יבגניה דודינה, שמיל בן-ארי ורבים נוספים.

הצלחה נוספת לתוכן ישראלי מקורי, סדרת מקור נוספת של תאגיד השידור (אחרי "טהרן","מנאייכ", "עלומים" ,"שעת נעילה") נמכרה לחו״ל. הסדרה נמכרה ל-Hulu האמריקאית ("סיפורה של שפחה"), הנחשבת לאחת הפלטפורמות האיכותיות והפופולריות בארה״ב.

הסדרה ״חזרות״ שודרה בתחילת 2021 ב-כאן 11 והייתה המנצחת הגדולה בטקס פרסי האקדמיה, בו קטפה שמונה פרסים, כולל לסדרה הטובה ביותר. הסדרה "חזרות" תעלה לשרותי הסטרימינג של Hulu בסוף השבוע הקרוב.

מנהלת מחלקת הדרמה בכאן 11 רוני פרי: "הישג מרגש במיוחד, שמצטרף לרשימת ההצלחות שרשמה "חזרות" אנחנו גאים ושמחים יחד עם כל המעורבים ובטוחים שתסחוף גם את הקהל הבינלאומי".

יוצרי הסדרה אסף אמיר, נועה קולר וארז דריגס: "אלו חדשות נפלאות, אנחנו מתרגשים, זה הישג לכל האנשים שלקחו חלק בעשייה, והזדמנות להודות לתאגיד השידור הציבורי ובמיוחד למ"מ מנכ"לית תאגיד השידור – כאן, טל פרייפלד, מנהלת מחלקת הדרמה רוני פרי ומנכ"ל התאגיד לשעבר אלדד קובלנץ על האמון בתהליך ארוך שנים ועל העבודה המשותפת. אנחנו שמחים במיוחד בשם כל יוצרי הסדרה והשחקנים שסדרה קומית קטנה וכל כך ישראלית תוצג לקהל האמריקאי בשפה עברית, כעת אנו מצפים לראות כיצד היא תתקבל ע"י הקהל האמריקני, בתקווה שיאהבו אותה".

אסף אמיר הבעלים של נורמה הפקות ,החתום על העסקה: ״אני שמח שהצלחנו למכור סדרה אנושית וכל כך ישראלית לגוף כה מרכזי ואיכותי בארה״ב. העיסקה נעשתה באמצעות הסוכן אדם ברקוביץ שמעורב בחלק ניכר ממכירת סדרות ישראליות לחו"ל".

"חזרות", קומדיה רומנטית, מגוללת את סיפורם של איריס (נועה קולר) ותומר (ארז דריגס) זוג יוצרי תיאטרון לא ממומש, שאחרי חמש שנים של זוגיות יציבה עוברים פרידה קשה. הבעיה היא שרגע אחרי שתומר יוצא מהבית מתקבלת הודעה דרמטית - פרויקט החלומות המשותף שלהם התקבל להפקה ב-״תיאטרון המשכן״, התיאטרון הגדול בארץ. כעת הם נאלצים לצלוח את העבודה בחדר החזרות בתור אקסים טריים לצד צמד כוכבי טלוויזיה אגואיסטים (אגם רודברג ואיתי תורג'מן), שרק מסבכים את העניינים, במחזה המבוסס על בני דמותם של איריס ותומר.