בעוד המרוץ לפרק ההחלטות נמשך, בקשת 12 החליטו לסחוט את הלימון עד כמה שניתן בפרק נוסף של "איפה הם היום" עם הפרודים הטריים ליעד ולימור. מתי כבר ילמדו שאיכות עדיפה על כמות?

בחלוף שבעה חודשים מהפרידה הדרמטית, נפגשו השניים עם יעל (כל אחד בנפרד כמובן) לשתף את החוויה שלו. והנה סקופ - מי שלא היה מעניין כזוג, גם לא יהיה מעניין בנפרד כשהוא משתף על הזוגיות הלא מעניינת שלו (מ.ש.ל). 

ליעד הצהיר: "אני סוף סוף מצליח לראות את כל החלקים החיוביים שבי", בעוד לימור מהעבר השני סיפרה: "אני ממש מבינה שאורך רוח הוא מצרך נדיר שלקחתי מפה" (אנחנו רק שאלה, ראינו את אותם הפרקים?). 

ליעד ולימור ב''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
ליעד ולימור ב''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

לצד זאת, נראה שהשניים דווקא די מצטיינים בלתחזק הסכמים, וההבטחה שהעניקה לימור לליעד ביום הפרידה ש"לא לדבר האחד בשם השני" החזיקה איתנה (לא משהו שאפשר לומר על שאר הקשר ביניהם). "היה המון רצון, ונלחמנו על זה בשיניים", ליעד אומר וממהר לתקן - "אבל לא אדבר בשמה" (אהבנו את הלויאליות). 

ובעיקר הייתה שם המון המון הצטדקות. ליעד מספר שההתנהגות של לימור אותה כינה בעבר כאגואיסטית היא בסך הכל "עבודה עצמית", וחבל שלא נהג כך גם. לימור משתפת שהצפייה בפרק מפגש הזוגות והסצנה הידועה בשירותים הייתה לה קשה לצפייה ובצדק, ואף חושפת שיצרה קשר עם ליעד לאחר שידור הפרק. כאילו קיבלו את ספר החוקים מה להגיד, שיננו וביצעו. 

ניכר שהשניים הגיעו לשיחת הסיכום באווירה מפויסת (אפשר לומר מצטדקת) וכמו כל זוג שמצא את עצמו בדרך לא דרך מחוץ לתוכנית זמן קצר לפני ההחלטות בעיקר דאגו לספר לנו כמה הם בטוב, התפתחו וגדלו מהתהליך, ואיזו חוויה חשובה וכיפית הם עברו (הם שכחו שהיו שם מצלמות?).