הטעות של דנה ויס ממשיכה לעורר עניין: במהלך ביקור נשיא ארה"ב בישראל, נפגש ביידן עם ההנהגה הישראלית ובין השאר לחץ את ידו של נתניהו. המגישה דנה ויס שהעבירה את השידור טעתה לחשוב כי ביידן התעלם ראש הממשלה לשעבר ויצרה סערה. כעת, הקולגה שלה מחדשות 12, אהוד יערי הגיב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"שדרים נמצאים בלחץ כשהם מתארים אירוע על המסך ולא בשטח", ציין יערי בתוכניתם של נעם פתחי וברק רביד בגלי ישראל. "אבל יש פה לקח לכל השדרים - לא לומר משהו שהם לא יודעים. השדרית לא הייתה צריכה לומר בצורה כל כך בוטה דבר שהיא לא יכלה לראות".

כזכור, במהלך טקס קבלת הפנים של נשיא ארה"ב, הגיע ביידן אל היציע בו היו ישובים שרי הממשלה ולצידם גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. נתניהו לחץ את ידו של ביידן ארוכות, ואף נראה היה כי הנשיא האמריקאי לוחש דבר מה לעברו. עם זאת, לאחר התמונה הקבוצתית של ביידן ושרי הממשלה, פנה ביידן אל השרים ושוחח איתם, אך לא הפנה את מבטו לעברו של נתניהו שעמד בסמוך ולא הושיט לו יד.

מגישת "חדשות 12", דנה ויס, שכנראה לא ראתה אל הלחיצה מיהרה לציין: "אם שמתי לב נכון, הנשיא ביידן שמכיר היטב את נתניהו, לא הפנה לו מבט, ולא לחץ את ידו", תיארה וייס, בעוד במשדר נראה ביידן לוחץ יד לנתניהו, בזמן שלכל השאר הוא לחץ אגרוף. זאת ועוד, ביידן אמר לנתניהו: "אני אוהב אותך".

לאחר האירוע, בליכוד מיהרו להפיץ עקיצה כלפי ויס, אשר ציינה כי למרות היכרות של שנים, ביידן לא הפנה את מבטו לנתניהו ולא לחץ את ידו. באולפן מיהרו כמובן לתקן אותה, אך זה לא מנע ממפלגת נתניהו לפרסם תיעוד ערוך של לחיצת היד ומעליו הקלטה של דבריה, תחת הכותרת "שירות לציבור מטעם המציאות".