בעוד קבלת ההחלטות בעיצומה, העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" מתקרבת לסיום. ורגע לפני שהזוגות יעלמו לנו מהמסך ויציפו את מדורי הרכילות – זה בדיוק הזמן להיזכר ברגעים הקרינג'ים ביותר שחווינו על המרקע (כן, היו הרבה כאלו).

7. עידית, רפאל ועוגיות הטחינה

עוגיות טחינה מעולם לא קיבלו כל כך הרבה זמן מסך בפריים טיים, כמו שהעניקו להם עידית ורפאל (כן נו אפילו לא במאסטר שף). רפאל רצה לפנק את עידית בניחוח עוגיות שהיא נכנסת הביתה, זכה בתמורה ביקורת על הביצוע, ואנחנו קיבלנו התעסקות בלתי פוסקת בעוגיות טחינה (שמקווים שלעולם לא נצטרך לספוג עוד). 

עידית ורפאל מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
עידית ורפאל מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

6. משה, מאי והחוזה

לקראת סיום התהליך, משה ומאי השתחררו ונכנסו לאווירת צחוקים ושיגועים. כחלק ממנה, משה החליט שהוא מעוניין במשמרות משותפת על ריי לאחר פרידה אפשרית. זה היה יכול להסתיים בגיחוך קל ולהיגמר כאן, אלא שמאי פחות הבינה את הבדיחה.

משה ניצל את ההזדמנות והפך את האירוע מבדיחה תמימה לסאגה די מעיקה על המסך שלנו. החוזה, הדיונים, מעמד החתימה עם רפאל ועידית – כל אלו השתרעו על פרק שלם, שככל הנראה נועד למרוח לנו עוד קצת זמן (ותודה לקשת). 

5. בן, מעיין ומידה 44

אם הקרינג' הקודם הסתיים בפרק אחד בלבד, אז לצערם של בן ומעיין כאן הוא נמשך עונה שלמה. כבר בפרק הפתיחה מידת המכנסיים של מעיין העסיקה מעבר למצופה והרצוי את העוסקים בדבר, זה נמשך לירח הדבש, המשיך לשיחת "את לא הטייפקאסט שלי" נוספת והמשיך (המשיך והמשיך).

נראה שלאורך העונה סאגת מידה 44 ריחפה מעל ראשם של השניים, ומדי פעם היא הגיחה וגרמה לנו לשחרר אנחת "נו באמת". בשלב הזה אנחנו כבר יודעים שבן בעיקר מתוסבך ומעיין בעיקר מהממת, אבל רגעי הקרינג' לנצח יהיו שם. 

מעיין ובן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מעיין ובן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

4. גיא, מתן והשידוך 

כבר ברגע שהם נפגשו מתחת לחופה הבינו גיא ומתן שהם למעשה כבר מכירים, והנה השידוך שלא צלח הוביל את השניים בסופו של יום לעמוד מתחת לחופה עם אדם כמעט זר בפריים טיים.

כך שאם המעמד לא היה מביך גם ככה, תוסיפו לזה אינטראקציה ראשונית שהסתיימה בדחייה של אחד הצדדים וקיבלתם - קרינג' (ניחשתם נכון). 

מתן וגיא, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מתן וגיא, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

3. קטיה, ליאור וכרטיסי הטיסה 

אז רגעים ספורים לאחר שהצהיר על הספה של יעל שהוא לא מתכוון להשוויץ בזוגיות ה"מושלמת שלהם", הגיע ליאור למפגש הזוגות והכל השתנה. 

למעט העובדה שהוא לא פספס אף הזדמנות לשחרר לאוויר העולם "זכיתי", הוא סיפק גם רגע קרינג' נכבד כשהסתכל למצלמה וסיפר שקנה לקטיה כרטיסים ללונדון מבלי ידיעתה וכבר ביקש עבורה חופש מהעבודה שלה. נכון, אפשר לבחור להסתכל על זה כמקסים וחמוד – אבל אנחנו פחות בקטע. 

קטיה וליאור, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
קטיה וליאור, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

2. רינת, דניאל והמגע 

רינת ודניאל זוכרים? לרגעים ספורים הם היו הזוג הכי מביך על המסך שלנו (ואז כמובן הגיעו ליעד ולימור). השניים סיפקו לא מעט רגעי התכווצות מול הטלוויזיה, אבל ללא ספק הרגעים המנצחים היו בירח הדבש. 

רינת, שהפנים המבוהלות שלה מתחת לחופה יזכרו לעולמי עד, החליטה לאמץ את החוויה ולתת צ'אנס לחיבור עם דניאל - אלא שהפרטנר שלה לתוכנית רצה להתאהב, כאן ועכשיו. ואיך יוצרים רומנטיקה איפה שאין? מגע, והרבה ממנו ובכל הזדמנות. להגנתו של דניאל, בשלב שלאחר ירח הדבש הוא התמתן, אבל יש דברים שקשה לשכוח. 

רינת ודניאל, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
רינת ודניאל, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

1. ליעד, לימור והשירותים 

בעולם מקביל הזוג הזה קיבל מצעד משלהם, אבל משום שזה לא קרה – אנחנו נסתפק ברגע השיא של השניים. בעיצומו של מפגש הזוגות לימור פורקת את אשר על ליבה למאי בשירותים (עד כאן כמעט לגיטימי) אלא שהיא שוכחת שמי שליווה אותה למקום היה לא אחר מאשר הבחור עליו היא מתמרמרת (ששומע הכל מעבר לדלת).

ליעד ולימור ב''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
ליעד ולימור ב''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך קשת 12)