ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון" של "קשת 12" מתקרב בצעדי ענק אל סופו. בינתיים, בפרק ששודר אמש, מאי שכטר ומשה יחזקאל החליטו להגיד כן ולהמשיך יחד. גם היום, שבעה חודשים מסיום הצילומים, הזוג נשאר יחד. במקביל, גם גיא דלאל ומתן וייס החליטו להגיד כן ולהמשיך יחד בסיום ה-42 יום. למרות זאת, כחודש לאחר סיום הצילומים השניים החליטו להיפרד. אך נראה כי דווקא לקראת הסוף הרייטינג של התוכנית יורד.

במקביל ב"רשת 13" שידר האח הגדול את משימת הפייק. אילנה טרננקו, שנשארה בבית ללא אחותה דיאנה, נמתחה על ידי "האח הגדול" כשהוצג מפוברק קטע מתוך "הצינור" בהנחיית גיא לרר, כשהוא מראיין את נועה קירל והיא מדברת על הלהיט של האחיות, אותו היא לכאורה שרה מחוץ לבית, וגם טוענת כי היא לא גנבה את השיר. נראה כי הבית נסער מהגילוי, וגם הצופים נהרו אל המסף.

מאז עלייתה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", בזמן ש"חתונה ממבט ראשון" נמצאת בהלך העונה - שתי התוכניות התחרו זו בזו על ההובלה ברייטינג. אמש, רגע לפני הסיום של "חתונה ממבט ראשון", ידה של "האח הגדול" הייתה על העליונה, עם 18.2 אחוזי רייטינג ו-472 אלפי צופים. ריאליטי השידוכים זכה באותו הזמן ל-15.5 אחוזים ו-368 אלפי צופים בלבד.

בהמשך הלילה, באופן יוצא דופן, "רשת 13" המשיכה להוביל את רצועת הלילה, כש"הצינור" קיבלה 10.6 אחוזים ו-262 אלפי צופים וניצחה את "ערב טוב עם גיא פינס" שקיבלה 10.2 אחוזים ו-226 אלפי צופים. ו"היום שהיה" של "רשת 13" קיבלה 8.1 אחוזים ו-200 אלפי צופים, בעוד "חי בלילה" של "קשת 12" קיבלה 6.1 אחוזים ו-137 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש, כמו תמיד, מהדורות "קשת 12" שקיבלה 12.7 אחוזי רייטינג ו- 314 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13" שקיבלה 8 אחוזי רייטינג ו-314 אלפי צופים.