שבעה חודשים אחרי שהסתיימו צילומי "חתונה ממבט ראשון", קטיה וליאור הגישו אמש מעטפות לצוות הפסיכולוגים, בהן הזמנות לחתונתם שתיערך בקרוב, וכל הרומנטיקנים בארץ צהלו ושמחו, וצוות המומחים יכול לטפוח לעצמו על השכם על הצלחת הפרויקט. אני רק מקווה שבטקס החתונה וברגע שליאור יענוד את הטבעת על אצבעה ויאמר את המשפט האלמותי "הרי את מקודשת לי", קטיה תיקח את העניינים ברצינות ולא תתפוצץ מצחוק.

הפרומואים של פרק הסיום אמש הבטיחו רעידת אדמה, אולם קשה לי להאמין שמישהו ממש הופתע. הכתובת היתה על הקיר מתחילת העונה. כבר אז חשנו שמעיין ובן לא יצליחו לגשר על הפערים ויאלצו לפרק את החבילה. כבר אז הרגשנו שמשהו לא עובד בין מתן וגיא כי האחרון לא שלם עם עצמו. לא מעט גולשים ברשת רטנו שמתן יותר מדי מתבכיין, אבל עובדה שהאינטואיציות שלו עבדו מצוין והוא הרגיש בתוך הקישקעס שאם הוא נדחה כבר בעבר על ידי גיא, כנראה שהוא יחווה את אותה דחייה בשנית. וכבר אז, בתחילת העונה, היינו בטוחים שליאור וקטיה הם אייטם חזק ובלתי נפרד עד לשיבה טובה, ברוכת ילדים ונכדים.

באשר לבן ומעיין, לדעתי בן עשה עלינו סיבוב רציני. במשך עונה שלמה הוא חיפש תירוצים מתירוצים שונים על מנת להצדיק את חוסר נכונותו להתמסר לתהליך. הוא טען שהוא מפחד להרגיש, כי הוא עלול להתאכזב. מה לעזאזל אתה מבלבל את המוח? אתה מעדיף לא להרגיש, למרות שאתה טוען שאתה כן מרגיש? במשך עונה שלמה משחק אותה נמשך למעיין, כשכל מילימטר מגופך צועק שאתה מעדיף בחורות דקיקות? מה אתה חושב שאנחנו סתומים?

אתה טוען שהיא לא רואה אותך ואת צרכיך. מה??? לא ראיתי עוד מישהי שלא רק רואה אותך, אלא מסתכלת עמוק לתוך נשמתך בעיניה היפות, ומנסה בכל כוחה לשדר לך עד כמה היא מוכנה להבין ולהעניק.

אז יאללה, שיתקדם. טוב שזה נגמר, בעיקר עבור מעיין. אם השידוך הזה היה מתממש אני רק יכולה לדמיין תרחיש שבו מעיין יושבת בבית, מצפה ומחכה שבן יחזור מאחד הבילויים שלו עם חברים, ועוד מעז לצפות שהיא תפרגן לו שהוא נהנה מהחיים, בעוד היא ישבה לבדה בביתם ורקמה גובלנים.

באשר לליאור וקטיה ואווירת הלאבי דאבי שהם יצרו סביבם והצחוק הבלתי נגמר שלה. גולשים ברשת הגיבו שהם זוג יפה, מאוהב ומוצלח אבל הם נורא משעממים.

אז גולשים יקרים, אתם לגמרי צודקים. ליאור וקטיה הם הזוג הכי משעמם שנראה אי פעם בתולדות חתונמי למרות שהשידוך שלהם הפך להצלחה גדולה. אבל יש לי חדשות בשבילכם. הזוג הזה לא בא לבדר אתכם, אלא לחפש שידוך טוב, ואם הם הצליחו, והצליחו בגדול, אז מברוק להם. רוצים בידור? קנו כרטיסים למופע של אדיר מילר.

ועדיין, למרות העונה המוצלחת, גם עבור הפסיכולוגים שבהחלט עשו עבודה טובה הפעם, אני שואלת את עצמי למה צריכים גברים ונשים כל כך איכותיים ומוצלחים כפי שהיו בעונה זו, ושאף נראים טוב, לחפש עזרה בתוכנית שידוכים, מול כל עיניהם של צופי קשת 12?