בצעד חריג ויוצא דופן שטרם נראה באף עונה של הריאליטי הפופולרי, ודי מתוחכם ומעניין, יש לומר לזכותו של האח הגדול, נכנס אתמול לבית המאהב האולטימטיבי של שרין. משה, שהגיע לכבוש את ליבה של אותה דיירת שמיררה בבכי בחדר האח הגדול שאין לה הצלחה באהבה והיא חווה שברון לב פעם אחר פעם.

למזלה של שרין אותו אביר על הסוס הלבן בו חשקה נפשה בעבר, לא היה אז מוכן לבואה כי הטיימינג לטענתו לא התאים, אבל עכשיו הוא מוכן ומזומן לכבוש את מה שעשוי היה להיות שלו. אולי כי נחשף אליה על המסך והתוודע לתכונותיה הנפלאות, ואולי, רק אולי, הוא הגיע לרכוב על דקות התהילה שלה כדי להיכנס לבית ולבלוט על פני מתמודדים אחרים בכניסה השנייה לבית. הוא אוחז בתארים, תכונות וחיצוניות שיוצרים בדיוק את החבילה ששרין תמיד חלמה עליה: עיראקי-מרוקאי שחום עור, מאמן כדורגל, בעל עיניים טובות ועוד תכונות ייחודית שנמצאות ברשימה המצומצמת של שרין כפי שהודתה בחדר האח. אבל מאד חשוב לה, כמובן להוציא מהמשוואה את הצעד התימני וריקודי העם בהם בחר משום מה להשוויץ בדייט הקצר שלהם, מה שהוריד בעיני שרין נקודות זכות לטובתו.

אז האם שרין תתאהב בגבר חלומותיה, ותבחר להכניס אותו לבית האח הגדול כדייר קבוע? נראה שכן, כי גם אם לא תצליח להתאהב בו כי לבה שייך לשחף, איזו דיירת לא תרצה מחזר אולטימטיבי בבית שיתרוצץ סביבה, יגרום לה להרגיש אהובה ויפה, יהיה הראשון לנחם כשצריך ולעולם לא ישים את שמה בהדחה? ואם יש דרך לגרום למיסטר שחף לקנא קצת, אז בכלל היא עשתה את שלה.

אז מדוע נכנס המחזר של שרין לבית? אפשר למנות לא מעט סיבות שנרקחו במוחו המיוחד של האח הגדול, ועל זה מגיע לו שאפו ענק. 

הראשונה היא להעלות לדיירת החביבה את הביטחון העצמי והאמונה שאבדה שהיא יכולה למצוא אהבה וזה ייתכן ואפשרי למרות ניסיונות מרים מהעבר. הסיבה השנייה היא להביא אהבה אמיתית ופוטוגנית לבית, כזאת שתגרום לצופים להתרגש ככל שהוא מתפתחת לאיטה ולהתאהב יחד איתם. הקשר בין דניאל לאילנה לא מניב שום זוגיות מעניינת עם שיחות עומק, הזוגיות של נתנאל ודיאן מתאימה למופע אימה בידורי בערוץ הילדים, בר ואליאב כבר מזמן לא אייטם מרגע שהאחרון הודח מהבית, הורומן שהיה אמור להתבשל בין שחף לטליה שהיה עשוי להיות פוטוגני לא מתממש, גם לא הרומן בין שחף לקאזם. אז מה נותר אם לא להביא ישועה מבחוץ.

הסיבה השלישית, והעיקרית יש לומר, היא לגרום לשחף לקנא. אולי לפתע הגבר השווה היחיד בבית יפקח את עיניו ויבין מה הוא מפסיד, יבין כי האהבה האמיתית שלו נמצאת ממש מתחת לאפו. ואין כמו מנת קנאה טובה מול הפרצוף כדי לפקוח את עיניו של גבר עיוור.

אבל בואו תחסכו לכם תקוות שווא מיותרות. זה לא יקרה, לא בעולם הזה ולא בעולם הבא. לשחף אין אף משיכה או רגש רומנטי לשרין ואף גבר תכול עיניים ומסוקס ככל שיהיה לא ישנה את התמונה. וגם אם יתפתח איזשהו רומן מפוברק בין שרין למשה, ליבה שייך לגבר אחר ואת זה אף מהלך מצד האח הגדול לא יכול לכבות.