העונות האחרונות של "הכוכב הבא" הצליחו, בשונה מתוכניות מוזיקה רבות אחרות, להביא אליהן מתמודדים שאינם נמצאים בתחילת דרכם האמנותית. הדמות הזכורה ביותר, שהגיעה עם קריירה מרשימה להתמודד מול זמרים צעירים היא כמובן מאיה בוסקילה, שהפסידה לקובי מרימי בעונה השישית של הריאליטי, גם היו גם זמרים מוכרים אחרים כמו ג'ולייטה ועדן אלנה שהגיעו לתוכנית. כעת, אחרי שהזכות להשלח לאירוויזיון כבר לא נמצאת בידי המנצח של "הכוכב הבא", זמר מצליח אחר מגיע לתוכנית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הזמר ניב דמירל, שהשתתף בעבר בריאליטי "דה וויס", ומוכר יותר מכל בזכות הלהיט "השעות הקטנות" יופיע הערב בריאליטי "הכוכב הבא" קשת 12. בהצצה מיוחדת לגולשי "מעריב אונליין" הוא מספר לאסי ורותם: "אני עושה דרך כמעט 10 שנים כבר. התחלתי מאוד מאוד בוסר, אז לקחתי גם איזשהו מחיר של להתגבש מול הקהל תוך כדי תנועה. הבנתי לאט לאט מה אני יותר רוצה להגיד, לעשות, ועוד יש לאן ללמוד, כמובן, זה תמיד בהתפתחות".

"הבנתי שאתה התנדנדת, כן רוצה, לא רוצה, מדוע?", שאל עזר.

"זה כמו לטעום מעץ הדעת, מהפרי האסור. יש אנשים שיכולים להרים גבה, מה הוא עושה פה? מה זה קשור עכשיו? אבל אני חושב שדווקא אחרי הרבה שנים והופעות וקהל שאני מגיע אליו. אני מרגיש שיש לי עוד מה לתת ושאפשר להגיע לעוד המון אנשים".

כמו כן, הערב צפוייה להגיע לתוכנית מתמודדת מפתיעה נוספת, בתו שלו מוזיקאי ותיק, מצליח ומוכר, שתנסה להעלות את המסך של "הכוכב הבא". בפרומו לתוכנית היא אומרת :"קשה להיות 'הבת של' במסגרות של מוזיקה".

הבת של זמר מפורסם מגיעה ל"כוכב הבא", באדיבות קשת 12