בזמן שזכייניות ערוץ 2 לשעבר ממלאות את שעות הפריים טיים שלהן בתוכניות ריאליטי, ב"כאן 11" לרוב נמנעו משידורן של תוכניות מציאות, חוץ מיוצאת דופן אחת - "בואו לאכול איתי", שחוזרת בעונה שישית.

אז מי מהמשתתפים חבר פעיל בקהילת "הדובים"? מה קרה כששני חתולי ספינקס לקחו חלק בארוחה? ומי קיבלה הצעה להגיע למיונים ל"הישרדות", ומדוע סירבה? "בואו לאכול איתי" תשודר החל מה- 14 באוגוסט, בימי ראשון עד חמישי , בשעה 22:00 ב-כאן 11 ובדיגיטל. 

מתוך ''בואו לאכול איתי'' (צילום: באדיבות כאן 11)
מתוך ''בואו לאכול איתי'' (צילום: באדיבות כאן 11)

"בואו לאכול איתי" פותחת עונה חדשה ופרועה במיוחד וכמיטב המסורת - המשתתפים משעשעים, לעיתים הזויים, משולחי רסן, ולא תמיד בישול מופיע ברשימת החוזקות שלהם.

חמישה בשלנים חובבים, שאוהבים לארח ואוהבים לנצח, נפגשים לחמש ארוחות ערב כשרות. כל מתמודד יארח בביתו הפרטי לארוחה בת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח, אותה הכין במטבחו במו ידיו. כחלק מהאירוח האורחים יסיירו בבית המארח, יקחו חלק בהפעלה חברתית שירקח המארח, אבל בעיקר יפתחו את הפה - ולא רק כדי לקחת עוד ביס, כי יש להם מה לומר על הכל - על האוכל, הבית והאירוח. בסוף הארוחה המשתתפים יעניקו ציון סודי למארח ובסיום חמש הארוחות- יוכרז המנצח.

"בואו לאכול איתי" היא הרבה יותר מתחרות בישול, ואם תסתכלו להם בצלחת - תראו אותנו. המפגש הקצר והאינטנסיבי בין המשתתפים הופך את התוכנית למיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית, ומאפשר לצופים לקבל הצצה קומית, אותנטית וחשופה אל תוך סיר הלחץ הישראלי. התוכנית מלווה בקריינות של השחקן שי אביבי, המוסיפה מבט הומוריסטי למפגשים החברתיים.