הראיון שהעניק סגן ראש מח"ש לעמית סגל בחדשות 12 בשבוע שעבר ממשיך לעורר רעידות משנה, אחת מהן חושפת טפח נדיר לאופן בו ערוץ 14 משחק גם בבחירות הנוכחיות צינור להעברת מסרים של יו"ר האופוזיציה נתניהו, וחושפת את מה שנראה כמו כוונות הקמפיין שלו.

סגן ראש מח"ש הפורש נגד צמרת המשטרה: הריאיון שעורר סערה
אחרי הריאיון והסערה: זו המפלגה שרוצה לשריין את משה סעדה
דייק בעובדות? האמת מאחורי הריאיון של משה סעדה | בן כספית

בערוץ קיימו אתמול (שני) ראיון עם אשתו של סעדה, תחת הכותרת שאיילת שקד ידעה והכירה את כל הטענות שהשמיע נגד הפרקליטות, ושתקה. כשעה לאחר השידור, סעדה עצמו הוציא הכחשה לדברים, שנוספה רק מאוחר יותר, בסוף האייטם שעלה לאתר (ראו צילום מסך). בנוסף, גם מלשכת שקד פנו מספר פעמים לערוץ על מנת שיתקנו את הדברים, ללא הועיל.

לידי וואלה! ברנז'ה הגיעה הקלטה של שיחת טלפון של עובד הערוץ (ההקלטה שמורה במערכת), שחושפת מה התחולל מאחורי הקלעים באותה שעה, ולפיה מטרת הראיון מראש הייתה "להפיל" את שקד.

"ברור לך גם שזה מבחינתם הנקודה של הכתבה... ", אומר הגורם. "הדף מסרים שקיבלתי היה 'תשמע, הכתבה לא חשובה. מה שחשוב זה שאיילת שקד ידעה'. הוא הצליח להוציא את זה ממנה, הוא (יעקב ברדוגו, המראיין ד.ו.) עשה את זה חכם... אין לי כוח באמת... ערוץ פח אשפה, ברגע שיש לי הזדמנות אני בורח מפה גם ככה, באמת שאלף פעם על הזין שלי, אין לי כח".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

סגן ראש מח''ש הפורש משה סעדה (צילום: צילום מסך חדשות 12)
סגן ראש מח''ש הפורש משה סעדה (צילום: צילום מסך חדשות 12)

ברקע הדברים, לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ מנהלים חזית נוספת - אף היא נגועה באינטרסים פוליטיים. מאז פרסום ההצעה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' לח"כ איתמר בן גביר בחדשות 12 (דפנה ליאל), הכוללת איחוד מלא ואת מקומות 2,5,9,10 ומקום 7 מועמד מוסכם), בערוץ 14 הוחלט להחרים את מפלגת הציונות הדתית. דוברי המפלגה קיבלו הודעות שלא יוזמנו לערוץ ובוטלו הראיונות.

מערוץ 14 נמסר בתגובה: "הראיון של יעקב ברדוגו עם הגב' סעדה הינו מסמך עיתונאי חשוב ובעל ערך רב לציבור. הערוץ מגבה את ההחלטה המקצועית של עורכי התוכן על בחירת הכותרת מתוך הראיון".