הבוקר (ראשון) לראשונה מאז פרוץ מבצע "עלות השחר", נשמעות אזעקות עקב מטח רקטות לעבר הרי ירושלים, בין השאר באזור נווה אילן שם נמצאים אולפני "חדשות 12". עם השמע האזעקה התפנות אנשים מערכת החדשות למרחב מוגן. זמן קצר לאחר מכן, ניב רסקין, פנה למבזקן החדשות אורי איזק, שהפעם לא רק דיווח על החדשות אלא גם ממש חווה אותן.

"ירי לאזור הרי ירושלים, אורי איזק מצטרף אלינו, הייתה אצלכם אזעקה?", אמר רסקין פונה לעיתונאי שהשיב: "כן, לפני זמן קצר היו כאן אזעקות, כולם נכנסו כמובן למרחב המוגן. אנחנו זוכרים אירוע דומה ממש מהיום שבו התחיל מבצע שומר החומות, ועכשיו שוב, אפילו נשמעו בחוץ קצת הדי פיצוצים, אני לא יודע אם אלו יירוטים, אנחנו נצטרך לבדוק את העניין הזה תיכף".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

העיתונאי ניר דבורי שהיה אולפן עם רסקין הצטרף לשיחה ואמר: "שני יירוטים שאני מכיר כרגע, מהמטח הזה לכיוון הרי ירושלים. אין דיווחים בשלב הזה על נפגעים, אנחנו ממשיכים לבדוק את העניין הזה". "

כמובן, גם אנחנו נעשה את הבדיקות", סיכם איזק. "אנחנו מדברים על מה שקורה בדרום ומקפידים לחזור על ההנחיות, אז גם כאן אנחנו מתחילים להיות חלק מהאירוע הזה. נקווה שיהיה שקט בסך הכל".