"הסודות האפלים של ויקטוריה'ס סיקרט", סלקום TV

סיפור עלייתה של מלכת ההלבשה התחתונה, שהשתמשה בדוגמניות עירומות למחצה, ונפילתה כשאיחרה להבין שהחפצת גוף אישה כבר לא מותרת. תהרגו אותי, אבל בחיים לא שמתי לב איזו הלבשה תחתונה עוטה על עצמו הצד שכנגד. בגלל זה כנראה אני לא מיליארדר כמו מנכ"ל ויקטוריה'ס סיקרט, גאון השיווק לס וקסנר, שהחליט בזמנו להפוך את הרכישה השגרתית של אביזרי הלבוש הנשיים לחגיגה של קנייה.

הוא שינה ופיאר את מראה החנויות, הפגיז את הקונות במתנות, יצר באופן קבוע דגמים חדשים ויפים לעין, הלביש בהם דוגמניות ושיבץ את התמונות בקטלוגים - מוצר פרסומי שלא היה קיים עד אז - ודיוור אותו בהמונים. והקונות נענו למאמץ השיווקי האדיר ורכשו עוד ועוד. החברה גדלה לממדי ענק, המותג “ויקטוריה'ס סיקרט" הפך לגדול ביותר בהלבשה התחתונה.

תצוגות האופנה של החברה שבהן צעדו דוגמניות בלבנים הפכו לאירוע מדובר. לא מעט התמרמרו על השימוש בגוף האישה כמקדם מכירות בוטה כל כך, אבל לוויקטוריה'ס סיקרט הרעש רק הועיל. עם הזמן השתנה האקלים התרבותי, ובוויקטוריה'ס סיקרט לא השכילו לזהות זאת. פרסום בעזרת סקס כבר הכעיס ציבורים גדולים. עדויות על הטרדות מיניות בחברה צצו. טענות בדבר קשר של המנכ"ל עם ג'פרי אפשטיין הידוע לשמצה בוודאי לא הועילו להצלחתה הכלכלית של ויקטוריה'ס סיקרט שהחלה לצנוח.

הסדרה “הסודות האפלים של ויקטוריה'ס סיקרט" מספרת על עלייתה ונפילתה של החברה שאיחרה להבחין בהשתנות האקלים התרבותי סביבה. הסדרה נותנת משקל רב לפעילותה השיווקית של החברה ופחות לאישים שעמדו מאחוריה, וכאן היא יכולה לייגע צופה חסר עניין בשיווק. הפתרון לכך פשוט - פאסט פורוורד בשלט עד שמגיעים לקטע מעניין. יש כאלה לא מעט.

לראות או לוותר: כאמור, יכולה לייגע. להחזיק את השלט קרוב אליכם. לא לפחד לנטוש. 