"בחור מספר 8", הוט VOD

“מיסטר 8", כפי שהיא נקראת במקור, היא קומדיית דרמה פינית המספרת על מריה, מנכ"לית צעירה של חברה המייצרת קופסאות שחורות למטוסים, המחזיקה שבעה מאהבים - אחד לכל יום בשבוע. כשאחד מהם לא מגיע לפגישה במסעדה ביום שני, היא מתחילה לשוחח עם יוהו, מהנדס צעיר שגם לו הבריזה הדייט המיועדת, ולאחר לילה סוער היא מציעה ליוהו לקבל באופן קבוע את יום שני. יוהו מקבל את ההצעה ונהפך לחלק מהשביעייה. אלא שבמהרה הוא רוצה יותר זמן בחייה של מריה, ובתחבולות הוא עושה לו מלחמה ומרחיק את שאר מאהביה של מריה מחייה.

מסיבות כלשהן, אולי כדי להעצים איזה אלמנט הומוריסטי, הסדרה מוקרנת בשחור־לבן. אין כאן, לשאלת השואלים, כל קשר להיות הסדרה מעין קומדיה שחורה. הסדרה אינה קומדיה שחורה, גם לא ירוקה, גם לא בצבעים אחרים מתחלפים כלשהם. אם כבר הסדרה היא תפלות אחת מתמשכת. אין מאחוריה איזה רעיון חביב, אין בטקסטים שהושמו בפי השחקנים איזושהי שנינות שמעלה חיוך.

העורמה שבה משתמש יוהו כדי להיפטר ממתחריו תעליב חניך גן חובה המחפש דרך לגנוב טרקטור צעצוע מחברו בארגז החול. הוסיפו על כך שהקולנוע הפיני אינו שם דגש, מתברר, על - איך נאמר - יפי תארם של השחקנים, ויוצא שבתום כל פרק התחושה היא שהמסך נותר פשוט לא נקי.

גם מי שמצפה לראות מעט מנופי פינלנד צפויה לו אכזבה. הסדרה אינה יוצאת לרחובות ומשאירה את הרושם שצולמה בתוך מחסן גדול. חבל"ז. באמת שחבל"ז.

 לראות או לוותר: כבר עדיף לבהות בקיר. לא לראות.