השלב הרביעי של היקום הקולנועי של מארוול ממשיך לשבור שיאי אורך, כאשר כבר עקף את כל השלבים הקודמים בזמן הצפייה הנדרש כדי לעקוב אחר כל הדמויות. אתמול (חמישי) התווספה דמות נוספת ליקום, כאשר "She Hulk" עלתה לשידור ברשת הסטרימינג "דיסני פלוס". לכבוד הפרק הראשון, אספנו עבורכם את הפרטים הקטנים שאולי פספסתם במהלך הצפייה הראשונה.

עוד בטרם נצלול פנימה – עבור מי שאינו יודע, הסדרה החדשה עוקבת אחר דמותה של ג'ניפר וולטרס (טטיאנה מסלני), עורכת דין המתמחה בתיקים הקשורים לגיבורי על. בעקבות תאונה שחוותה לצד בן דודה, ברוס באנר / הענק הירוק (מארק רופאלו) וולטרס מקבלת גם היא כוחות דומים וצריכה למקבל בין חייה כעורכת דין לבין כוחות העל החדשים שקיבלה. מעודכנים? אז אפשר לצאת לדרך – זהירות! מכיל ספוילרים לפרק הראשון.

באנר או האלק?

בסוף הסרט "צ'אנג צ'י" אנו זוכים לראות את ברוס באנר פעם נוספת בצורתו האנושית, לאחר שב"נוקמים: סוף המשחק" הוא הצליח לחבר בין שתי הישויות שלו, כך שיוכלו לחיות בהרמוניה בגופו. עם פתיחת הפרק הראשון, אנו מגלים כיצד ברוס הצליח לחזור לגוף האנושי מבלי לוותר על הענק הירוק – "אב טיפוס" של מכשיר המחובר לפרק ידו, אשר מאפשר לו לשלוט על שינוי הצורה. בכך באה לסיומה תעלומה קטנה שנפתחה בסצנה שלאחר הקרדיטים ב"שאנג צ'י".

סאקאר קופצים לבקר

התאונה שבעקבותיה מקבלת וולטרס את כוחותיה מתרחשת בעקבות חללית שנוחתת משום מקום מול הרכב בו נוסעים ג'ניפר וברוס. למי שלא הספיק לזהות, מדובר בחללית מהכוכב "סאקאר", בו חי הענק הירוק למשך שנתיים, בפרק הזמן שבין "הנוקמים: עידן אולטרון" ו-"ת'ור: ראגנארוק". מה המשמעות? אולי אנשי הכוכב מחפשים את אלוף הקרבות שלהם בכדור הארץ. על פי הקומיקס, הענק הירוק הביא לעולם ילד בכוכב סאקאר, כך שאולי נזכה לראות דמות נוספת בעלת כוחות הענק בסדרה.

"18 חודשים במעבדה, חיברתי את הכוח למוח"

במהלך "הנוקמים: סוף המשחק", באנר מספר לחבריו כיצד הבין שעליו לחבר בין עצמו לבין הענק הירוק כדי לחיות בשלום ולאחר 18 חודשים במעבדה הוא הצליח להגיע לתוצאה מושלמת. בפרק הראשון של "She Hulk" אנו מגלים שאת המעבדה בנה עבורו טוני סטארק, על אי מבודד במקסיקו, שם הוא ערך את כל הניסויים שנדרשו. 

מכירים בעבר

אחת השאלות שנשאלו לא פעם היא מדוע לא מפיקים סרט סולו עבור "הענק הירוק", התשובה לכך נוגעת לנושא זכויות ההפצה על תכנים של הדמות, אשר עדיין לא נמצאות בידיים של דיסני ומארוול. למרות זאת, אין זה אומר שהם לא יכולים להכיר בסרטים הישנים. בעבר כבר הכירו במארוול ב"ענק הירוק" משנת 2008 כחלק מה-MCU, אך כעת ברוס עושה את זה רשמי. כאשר הוא מספר לבת דודתו על כוחותיה החדשים, הוא אומר לה שהוא נאלץ להתמודד עם ההאלק כ-15 שנה, מה שלא מסתדר עם הטיימלין של ה-MCU, אך כן מסתדר עם זמן יציאת הסרט מ-2008 לפני 14 שנים.

מחיאות כפיים

אחת המתקפות המיוחדות של הענק הירוק, שטרם הוצגה לנו על המסך, היא ה-Thunder Clap, בה הענק נותן מחיאת כף שיוצרת הדף עוצמתי שפוגע ביריביו. מזל שבת דודתו עצבנה אותנו, כי עכשיו סוף סוף ההתקפה הזו נראתה גם ב-MCU.

על ההתחלה – האויבת הגדולה ביותר

בקומיקס, טיטאניה היא יריבתה הגדולה ביותר של ג'ניפר וולטרס, כך שלא מפתיע שרואים אותה כבר בסדרה. טיטאניה (בגילומה של ג'מילה ג'מיל) מופיעה בסוף הפרק כשהיא פורצת לבית המשפט ונאבקת בענקית הירוקה.