שני עשורים מאז ש"אלי מקביל" של דייוויד אי.קלי סיימה את חמש העונות שלה ב"פוקס", סדרת הדרמה המשפטית זוכת האמי בכיכובה של קליסטה פלוקהארט מתכננת קאמבק עם סדרת המשך. באתר "דדליין" דווח אתמול כי הסדרה נמצאת בשלבי פיתוח ב-ABC וכי ברשת פנו לפלוקהארט כדי לשוב לגלם את הדמות שלה, כאשר בנוסף היא עשויה גם להיות אחת מהמפיקות בפועל של הסדרה.

על פי הדיווח הסדרה תעקוב אחר אישה שחורה צעירה שמצטרפת למשרד עורכי הדין מהסדרה המקורית היישר מבית הספר למשפטים, והיא צפויה להיות בתה של השותפה של אלי מקביל מהסדרה, רנה רדיק, אותה גילמה ליסה ניקול קרסון.

ב"אלי מקביל", ששודרה ב-Fox בין השנים 2002-1997, כיכבה פלוקהארט בתפקיד אלי, עורכת דין שעובדת במשרד עורכי הדין "קייג' אנד פיש" בבוסטון ביחד עם אהובה לשעבר ואשתו. המוקד העיקרי של הדרמה היה חייהם הרומנטיים והאישיים של הדמויות הראשיות, ולעתים קרובות נעשה שימוש בהליכים משפטיים כאמצעי לקידום העלילה.

קליסטה פלוקהארט ב''אלי מקביל'' (צילום: צילום מסך יוטיוב)
קליסטה פלוקהארט ב''אלי מקביל'' (צילום: צילום מסך יוטיוב)

הסדרה זכתה בפרס האמי לסדרת הקומדיה המצטיינת ב-1999, וכן בשלל פרסים חשובים נוספים. היא הייתה ידועה בליהוק מרשים בראשות פלוקהארט ובהשתתפות קורטני ת'ורן-סמית', גרג גרמן, ג'יין קרקובסקי, פיטר מקניקול, גיל בלוז, לוסי לו, פורשייה דה רוסי, ליסה ניקול קרסון כאמור והמוזיקאית וונדה שפרד. בנוסף, הסדרה העניקה לרוברט דאוני ג'וניור את אחד מהתפקידים הגדולים הראשונים שלו.