אם הייתי צריכה לתת כותרת לעונה הזאת, עונת הקללות, הייתה לוקחת ביג טיים. כי מעולם לא שמעתי באף ריאליטי שמכבד את עצמו ואת צופיו רצף של קללות מלוכלכות מדי כל פרק, ואפילו כמה פעמים בפרק. תודה לאח הגדול שנותן לנו מנה טובה ועסיסית של קללות ישר לפנים, יא דבע, אפס מאופס, חתיכת סמרטוט ועוד ניבים מקסימים ששייכים ללכסיקון הישראלי.

טליה ושחף הם הרומן הכי לוהט של העונה, וההפתעה הגדולה שהכין לנו האח הגדול

ואיך בכלל אפשר לבקר את האח הגדול כשבכנסת שלנו, בה אמורים להיות נציגנו המובחרים ביותר, הקללות לא פחות עסיסיות? אם לא יותר.  אז רצוי וכדאי שנזכר כל פעם מחדש באיזו חברה אנחנו גדלים ולקראת איזה עתיד ורוד ילדינו צועדים בגאון, כי אלו הפנים האמיתיות של ישראל היפה שלנו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

דניאל מלכה, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
דניאל מלכה, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

אתמול קיבל דניאל מלכה אזהרה בחדר האח הגדול כי העז לאיים על קאזם שהוא יזרוק אותו לבריכה, אחרי שקאזם התפרץ עליו עם שלל גידופים עסיסיים וכינה אותו בשמות גנאי מכוערים עוד לפני שדניאל עיכל שהבוקר כבר הגיע. תודו שגם אתם ישבתם בסלון וקצצתם ציפורניים מרוב עצבים ותסכול על האח הגדול, שכל פעם מחדש נותן אזהרות לאנשים הלא נכונים בבית.

אני אישה, ונחשבת למאוד עדינה וסלחנית ואלימות מעולם לא הייתה חלק מהשפה שלי, אבל אם הייתי במקום דניאל, לא הייתי מאיימת, הייתי פשוט מטביעה את קאזם בבריכה עד שיחזור השקט לבית.

איך כל פעם מחדש מצליח קאזם לנבל את הפה שלו כמו איזה עבריין צעצוע, כשהוא מוצא לעצמו מדי פרק קורבן חדש לפרוק עליו את הזעם ורוב הדיירים שותקים ומכילים, ובמיוחד האח הגדול. למה לקלל ולנבל את הפה זה בסדר, ולאיים על מישהו שמטריד אותך ומקלל אותך, זה לא בסדר? אני לא רואה שום הבדל.

איך קאזם מצליח להוציא כל פעם מחדש את דעתם של הדיירים שרוב הזמן מצליחים לשמור על איפוק מולו, עד שלבסוף מנסים בכל דרך להשתיק את ההתעללות הזאת והם אלו שחוטפים אזהרה מהאח הגדול? למה קאזם בעצמו לא מקבל אזהרה? התנהגותו אלימה לא פחות מהדיירים שמנסים להשיב לו באותה שפה.

וככל שאני חושבת על זה, אני מניחה שהאח הגדול הרחום והחנון, מכיר את מצבו הרגיש של קאזם עם בני משפחתו. הרי בתחילת העונה שיגרו משפחתו הודעה כי הם מחרימים את קאזם, ומתנערים ממנו בין היתר בגלל הביקורת שספג על התנהגותו השנויה במחלוקת בבית וגם על נטייתו המינית. אם האח הגדול יבקר את קאזם הוא עשוי לערער מחדש את יחסיו עם משפחתו ומכאן מגיעה ההתחשבות בו, כנראה.

אתמול בפרק גם קיבלנו תזכורת של ביריונר, זה השם החדש של נתנאל, ככה מכנה אותו הבת שלי, כי מישהו העז לאכול לו מנתח הסטייק. התנהגות חייתית כזאת לא פגשתי מעולם. אני מבינה שמדובר בנושא רגיש לבחור מאד רגיש, אבל שמישהו יכניס כבר את הבן אדם הזה לפרופורציה, עד כמה זה צרות של עשירים, כי יש אנשים בעולם שמסתפקים בפרוסת לחם אחת יבשה ביום.

נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך רשת 13)
נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך רשת 13)

וככל שאני חושבת על זה גם "עונת התקציב" יכולה לקטוף בקלות את התואר מ"עונת הקללות", כי כל העונה רוב המריבות הן סביב התקציב, ולא זכורה לי עונה שעניין התקציב הפך אישו כ"כ גדול, עד לעייפה. ומילה על המודחת הטרייה ליה, אתמול פעם ראשונה שראיתי את הפרצוף שלה על המסך, וואלה היא באמת יפה.