האפליקציה החדשה אופיינה, עוצבה ופותחה על ידי צוותי הטכנולוגיה של mako. בחודשים האחרונים היא הוטמעה בגרסת בטא אצל משתמשי makoTV כעדכון גרסה אוטומטי בסטרימרים, בטלוויזיות חכמות ובמובייל, וכבר היום היא אפליקציית הווידיאו השלישית הנצפית בישראל, אחרי נטפליקס ויוטיוב.
בהשקת האפליקציה החדשה והמשודרגת, מתכתבת "קשת" עם האסטרטגיה של ערוצי הברודקאסט המובילים בעולם – FOX, NBC, Channel 4, ITV, אשר מחזיקים גם הם באפליקציות סטרימינג הנשענות על מותגי התוכן הליניארי שלהם.
בהמשך השנה, צפויה "קשת" להשיק יחד עם RGE את "freetv" – שירות SVOD (Subscription Video On Demand) שיציע את תכני ערוצי הברודקאסט הישראלים (חדשות, בידור, דרמה, דוקו, ריאליטי, תחקיר ועוד), לצד שידורי ספורט וילדים, במודל של דמי מנוי ובמחיר תחרותי.