"קשת 12" - נכנסת לעולם הסטרימינג: "קשת" השיקה היום באופן רשמי את +12 – אפליקציית הסטרימינג המתקדמת ביותר לצפייה בתכני ערוץ 12 וחדשות 12 בשידור חי וב-VOD. האפליקציה החדשה תחליף את makoTV כשירות ה- BVOD (Broadcaster Video On Demand) של הזכיינית.

"גורם לך לחשוב 'וואו, אני עומד ליהנות'": כך נטפליקס משפיעה עלינו

+12 מכוונת לחוויית צפייה בטלוויזיה חכמה ובמובייל, ומציעה שידורי לייב עם אפשרויות CatchUp ו-StartOver, לצד שירות VOD שאוצר ארכיון עם מאות מתכני קשת מכל השנים – "חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל", "להיות איתה", "מאסטר שף", "רמזור", "הפרלמנט" ועוד. ב-+12, התוכן של "קשת" מוצג כקטלוג באיכות גבוהה ובממשק חינמי, מהיר ומתקדם, עם דגש על עיצוב וחווית משתמש. בהמשך תתאפשר גם צפייה בתשלום, ללא פרסומות.

האפליקציה החדשה אופיינה, עוצבה ופותחה על ידי צוותי הטכנולוגיה של mako. בחודשים האחרונים היא הוטמעה בגרסת בטא אצל משתמשי makoTV כעדכון גרסה אוטומטי בסטרימרים, בטלוויזיות חכמות ובמובייל, וכבר היום היא אפליקציית הווידיאו השלישית הנצפית בישראל, אחרי נטפליקס ויוטיוב.

לוגו 12+ (צילום: 12+)
לוגו 12+ (צילום: 12+)

בהשקת האפליקציה החדשה והמשודרגת, מתכתבת "קשת" עם האסטרטגיה של ערוצי הברודקאסט המובילים בעולם – FOX, NBC, Channel 4, ITV, אשר מחזיקים גם הם באפליקציות סטרימינג הנשענות על מותגי התוכן הליניארי שלהם.

בהמשך השנה, צפויה "קשת" להשיק יחד עם RGE את "freetv" – שירות SVOD (Subscription Video On Demand) שיציע את תכני ערוצי הברודקאסט הישראלים (חדשות, בידור, דרמה, דוקו, ריאליטי, תחקיר ועוד), לצד שידורי ספורט וילדים, במודל של דמי מנוי ובמחיר תחרותי.