מגיש הטלוויזיה אברי גלעד נעדר מהמסך במשך ארבעת החודשים אחרונים לאחר שתוכניתו "מדד ישראל" ב"רשת 13" ירדה מהאוויר עקב רייטינג נמוך. בתחילת החודש פרסמנו כי גלעד חוזר למשבצת הקודמת שלו - הגשת תוכנית הבוקר של הזכיינית, וכעת ההחלטה מקבלת חותמת רשמית ב"רשת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

״אברי בשישי״, תכנית הבוקר השבועית של אברי גלעד תושק ביום שישי הקרוב, 26/8, ברשת 13. בשונה משעשה ב-15 השנים שקדמו לכך, ב"העולם הבוקר", יהיה זה בימי שישי בלבד. 

לצד גלעד יקחו חלק חברי הפאנל אטילה שומפלבי, נועם פתחי, אמי פלמור, דניאל רוט, מירב לפידות ופרופ' פרידמן, בוקי נאה יוביל את פינת הפלילים בה יסכם את כל מה שקרה בשבוע בתחום המשטרה והפלילים יחשוף את מאחורי הקלעים של עולם הפשע הישראלי. דיוויד סלע יובל את ״ד״ש מפעם״ - פינה חדשה שתחגוג את ישראל ותביא למסך את האירועים שהקרו באותו שבוע בישראל בעשורים הראשונים של המדינה בעזרת קטעי ארכיון בלתי נשכחים ונדירים.

כזכור, בחודש אפריל גלעד קיבל את הבשורה באכזבה רבה, אותה ביטא בפוסט שכתב בפייסבוק: "זה בוודאי מעציב אותי, שתכנית שאני יצרתי ואני מאמין בה, מתוייגת ככישלון ומושלכת אל פח האשפה של התכניות אחרי חודשיים בלבד. לא פעם ראשונה שלי בתחושה הזאת, אבל אף פעם לא באמת מתרגלים לטעם המר של כישלון".