עוד הישג לטלוויזיה הישראלית בעולם: אחרי לא מעט סדרות ישראליות שזכו לגרסאות בילאומיות, גם הדרמה הקומית "ככה זה", בכיכובם של דנה מודן ואסי כהן, תזכה בגרסה נוכרית. yes ורשת השידור הבריטית ITV הודיעו על הסכם להפקת גרסה בריטית ל"ככה זה", הסדרה המצליחה של yes, שיצרו דנה מודן, אסי כהן ורם נהרי.

"ככה זה", אשר שודרה במשך שתי עונות מצליחות ב-yes בהפקת "יולי-אוגוסט הפקות" והייתה לזוכה הקומית הגדולה של טקס פרסי האקדמיה ב-2019, נמכרה לרשת ITV על ידי yes studios, הזרוע הבינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes, לטובת רימייק בריטי שיקרא Significant Other, בהובלת המפיקה המוערכת, ניקולה שינדלר ("החטא",Years and Years"). 

הגרסה הבריטית בת ה-6 פרקים, תחל להצטלם כבר בחודש הבא בעיר מנצ'סטר, כשלתפקיד דנה מודן ואסי כהן לוהקו השחקנית קת'רין פרקינסון ("אנושיים", "מועדון גרנזי לספרות ולפאי קליפות תפודים") והשחקן יוסוף קרקור ("בית גוצ'י", "חינוך מיני"). הרימייק צפוי לעלות ברשת ITV במהלך 2023.

"ככה זה", בהפקת יולי אוגוסט הפקות, מביאה את סיפור התאהבותם רצוף המכשולים של שני שכנים בני 40+, גרוש טרי+2 ורווקה ניצחית. אסי כהן מגלם גבר שעזב את הבית אחרי עשרים שנות נישואים ושני ילדים. בודד בדירתו החדשה הוא מנסה להתאבד אך תקוותו מתבדה על ידי צלצול עיקש וטורדני בדלת. זו השכנה מהדירה ממול (בגילומה של דנה מודן). היא בעיצומו של התקף לב ומבקשת ממנו שימתין איתה לאמבולנס, כי היא מפחדת למות לבדה לפני שהוא יגיע. 

מתוך המפגש הזה, מתפתח אט אט הקשר בין הגבר שמשפחתו התפרקה לבין האישה שמעולם לא גילתה שום עניין במשפחה. שני אנשים שאיבדו כל אמון באהבה, אך מגלים שגם כשנדמה שהעולם מפנה לך עורף, החיים מלאים בהפתעות. דרך דייטים מהגיהנום, מפגשים עם האקסים, היתקלויות עם הילדים, ריבים עם ההורים ומיטב רגעי השפל הידועים לאדם המודרני, הסדרה מסתכלת במבט היפר-ריאליסטי, מפוכח, מצחיק, כואב, מרגש ומלא בסלחנות, על הבדידות האנושית, על הכמיהה לקשר ועל כמה זה מסובך לחיות בחברת בני אדם.