העונה השישית של "משחקי השף" יוצאת לדרך הערב (שני) ב"רשת 13". לצד השפים הוותיקים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית הצטרפו לעונה שלושה שפים חדשים, מהמובילים בקולינריה הישראלית - תמר כהן צדק, רז רהב ותומר אגאי. בשיחה עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM סיפר השף גרניט על ההתרגשות שפוקדת אותו רגע לפני עלייתה של העונה החדשה.

"העונה הזאת אני מתרגש כמו לפני העונה הראשונה, רק שבראשונה לא היה לי מושג מה הולך לקרות לחיים שלי כשזה שודר. אני חושב שכל השינוי שעשינו, להכניס שלושה שפים חדשים, הפך את זה למשחק אחר, חדש, מעניין יותר, מגוון יותר. פתאום גם השיחה השתנתה ונהייתה יותר מהירה וקצבית, עם עוד יותר דעות שונות. אני מרגיש שעשינו את הטלוויזיה הכי טובה מהעונות שעשינו. היינו ארבעה בעונה הקודמת והפכנו להיות שישה. זה נהיה פאנל רחב מאוד".

עוד סיפר על המצטרפים החדשים לשולחן השפים: "תמר היא שפית מדהימה שאני מכיר המון שנים. יש לה מסעדה בתל אביב, היא מתמחה באוכל איטלקי. היא בכלל התכוונה להיות וטרינרית, היא התאהבה במטבח, זנחה את הווטרינריה והפכה להיות שפית. אני לא אכלתי אוכל טוב כמו שלה בארץ, אני ממליץ לכולם. תומר הוא שף ותיק מאוד, עם הרבה ניסיון, ומסתבר שהוא אדם מאוד כריזמטי ומצחיק. רהב הוא ילד הפלא של הקולינריה הישראלית. משהו מאוד יצירתי, פורץ דרך, שונה".

"מה הופך שף לכוכב טלוויזיה?", תהה יוכפז, ואילו גרניט השיב כי מדובר בשני אלמנטים: "היכולת לדברר את עצמך, להיות ברור מאוד, להעביר את מה שאתה מרגיש, את הרגשות והפילוסופיות שלך. השני זה היכולת לגרום לצופה בבית באמת להאמין לך ולחשוב שמה שאתה אומר אתה באמת מתכוון אליו ולא משחק, כי שפים טובים אנחנו כולנו, אבל שחקנים טובים אנחנו לא".

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו, 103FM