אמש הושקה העונה השישית של תוכנית הבישול המקצועית "משחקי השף" ב"רשת 13". לצד השופטים הוותיקים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית הצטרפו העונה לשולחן השופטים שלושה שופטים חדשים, מהמובילים בעולם הקולינריה הישראלית. אך נראה כי השפים, הפחות מכרים טלוויזיונית לא עזרו לרייטינג בפרק הפתיחה.

"להאמין שאתה לא משחק": אסף גרניט חושף את הסוד להצלחה טלוויזיונית‎‎

השפים החדשים שהצטרפו לפורמט הוותיק הם תמר כהן צדק, השופטת השפית הראשונה בישראל והשפית של מסעדת קוצינה הס 4, רז רהב, שף OCD ומהשפים הצעירים והמבטיחים בישראל זוכה בפרס 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון ותומר אגאי שף מסעדת סנטה קטרינה ומוותיקי השפים בישראל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נראה כי הצניחה הכללית בצפייה וריבוי תוכניות האוכל בשנים האחרונות גרמו לכך שפרק הפתיחה של העונה השישית של "משחקי השף", שבר שיא שלילי ברייטינג. פרק הבכורה של העונה החדשה של "משחקי השף" ששודר אמש ב"רשת 13" השיג 11.8 אחוזי רייטינג ו-288 אלפי צופים, ובכך הפך להשקה הנמוכה ביותר לפורמט ריאליטי בישול בישראל.

מולו פרק נוסף "הכוכב הבא" של "קשת 12" שהגיע לשלב "הכיסא החם" היע ל-15.9 אחוזי רייטינג ו-678 אלפי צופים. "בואו לאכול איתי" של "כאן 11" לעומת זאת הסתפקה ב-5.3 אחוזי רייטינג ו-119 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 12.6 אחוזי רייטינג ו328 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה  6.6 אחוזי רייטינג ו-161 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של "כאן 11" קיבלה 4.7 אחוזים ו-103 אלפי צופים.