לאחר ש"כבש" את תשומת הלב בסרט התיעודי "נוכל הטינדר" ששודר ברשת הסטרימינג "נטפליקס" במדינות רבות בעולם, ולאחר מספר הסתבכויות עם רשויות החוק, סימון לבייב, או בשמו המקורי שמעון חיות חוזר למסך, ובפעם בניסיון להציג את הצד שלו בסיפור.

לבייב, ו"Click.tv" הכריזו היום (רביעי) על הפקת מקור דוקו-ריאלטי בינלאומית בהשתתפות סיימון לבייב. "SIMON SAYS:" (סיימון אמר) היא סדרה בת 6 פרקים שעל פי הודעת הדובר: "מעניקה הזדמנות נדירה להיכנס לחייו ולראש של מי שהפך לישראלי המדובר בעולם".

בטריילר מציג לבייב כמה אמירות מעניינות ופותח בהצהרה: "אני עובד בימים אלו על פיתוח אפליקציית היכרויות", ובמהשך מוסיף: "כשהייתי ילד רציתי להיות כוכב קולנוע, ובהמשך רציתי להיות אסטרונאוט, אני חושב שהגעתי קרוב לשניהם. אני לא יכול לספר על מה בדיוק אני עובד, אבל זה הולך להיות ענק, זה יהיה הצד שלי בסיפור, הסרט הביא לחיי הרבה הזדמנויות".

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)

"לפתע אתה הופך למפורסם, כמו הקרדשיאנס", אומר לבייב בחלק אחר. "אתה רוצה לעושת ניסיון שאני אתקשר לאמא שלי ותראה שהטלפון ינותק? אף אחד לא עונה. זה לא משנה איזה בית יפה יש לך, אבל אם אתה ישוב לבד על הספה זה חבל".

"משפחת לבייב, אין להם שום דבר, הם לא יכולים לטעון שום דבר, הם יכולים לעשות חמוצים", טוען "נוכל הטינדר". "כל העוול הזה שעשו לי, כל החרא הזה שעכשיו אני מתמודד איתו, אני כן ממנף אותו, עשו לי פאקינג עוול. אף אחד לא יתחיל לבוא ו-200 אלף דולר אני מבזבז ביומיים על האבטחה שלי. יש אנשים שאמרו שיהיו לי 15 דקות של תהילה, אני אהפוך אותן ל-15 שנים של תהילה".

"בפברואר 2022, עלה הדוקומנטרי ׳נוכל הטינדר׳ בשירות הסטרימינג ׳נטפליקס׳ וגרף 166 מיליון שעות צפייה בפחות מחודש ימים – מה שהפך את היצירה לדוקו הנצפה ביותר ב׳נטפליקס׳ עד כה", נכתב בהודעה. "חודשים ספורים לאחר העלייה לאוויר, יצרה חטיבת התוכן הבילנאומית של click.tv קשר עם סיימון לבייב, והגיע עימו להסכם בלעדי, על מנת להעניק לצופים הרבים ההזדמנות לגלות מי סיימון באמת , להיכנס לחייו האישיים, למחשבותיו ולהתלוות אליו".

כזכור, על פי הסרט, שמעון חיות, או ב"שם הבמה" שלו סיימון לבייב, כך הציג את עצמו באפליקציית הטינדר, התחזה לטייקון על כל המשתמע מכך. מכוניות יקרות, מטוסים, בגדים שעולים כמו בית, הכל כדי להרשים את בנות המין השני עמן פצח במסע חיזורים עיקש. בפועל, הוא עקץ מאותן נשים מאות אלפי דולרים והותיר אותן שבורות לב ועם בור כלכלי.