דניאל מלכה הודח מהבית ודגל האח הגדול הורד לחצי התורן. כי מלכה היה אחד הדיירים הטובים ביותר שנכנסו לבית האח הגדול בכל העונות.  הבחור הצעיר שעוד לא ניקה את קצף החלב מקצה פיו, יכול ללמד אותנו דבר או שניים על החיים או איך להתמודד איתם על הצד הטוב ביותר עם ראייה אופטימית.

סקר TMI קובע: אלו הדיירים שיעלו לגמר "האח הגדול"

הוא הצליח לשרוד שלושה חודשים בבית ולהגיע שבוע לפני הגמר מבלי שאיבד את זה אפילו לא לרגע אחד. יש לו בסיס טוב, הערכים שמתווים לו את הדרך הם חיוביים, הוא נעים לבריות, חבר אמת, ואני מאחלת לו שכל הטוב שהוא משדר לעולם יחזור אליו. חבל שמלכה הודח רגע לפני הגמר הגדול כי הוא עשוי מחומרים של גמר.

רגע לפני שהעונה הזאת תכבה את האור בבית האח הגדול, ודקות התהילה שלה יתחילו את הספירה לאחור, אי אפשר שלא לדבר על הפיל שבחנות חרסינה. תודו שגם אתם חושבים שזאת העונה הטובה ביותר של האח הגדול בשנים האחרונות, מאז שעברה להיות משודרת ברשת 13.

אני לא יכולה לשים אצבע על  מה שונה בה מהעונות האחרות, אולי הליהוק המוצלח, אולי העובדה שהיא הייתה סוערת במיוחד, אבל יש בה את כל מה שנדרש בכדי לעשות ריאלטי טוב. מהומור טוב וקליל, לרגעי משברים גדולים, לאהבה מסוגים שונים, כזאת שממומשת , כזאת שמבוססת על משיכה ומיניות וגם כזאת שנרקמת לאיטה ולא מגיעה לכדי התהוות של ממש.

שחף ודניאל באח הגדול (צילום: רשת 13)

יש בה אכזבה, געגועים, ערכי משפחה, ערכי חברות, ספורטיביות ותחרותיות, והתפתחות אישית של רבים מהדיירים שעברו דרך משמעותית בבית. זאת העונה הראשונה שאני יכולה לומר שכל אחד משבעת האנשים שנותרו בבית ראוי לזכות במיליון, כולל רבים מהדיירים שכבר הודחו ביניהם דניאל מלכה ואופק לוי.

אם בעונות הקודמות לא הרגשתי חיבור ספציפי לאף דייר, לא הזדהות או אמפטיה מיוחדת, מעולם לא היה לי רצון שדייר כזה או אחר ינצח,  העונה מצאתי את עצמי אפילו מסמסת. שחף רז הוא הפייבוריט שלי, כי הוא מייצג את כל מה שאני מאמינה בו, את כל הערכים שאני מחנכת את ילדיי, ואת תכונות האופי שהייתי שמחה לפגוש בחבריי ומקרוביי. אם היו בעולם יותר אנשים כמו שחף, העולם היה יפה יותר ונעים יותר לחיות בו, ואני לא מדברת על החיצוניות של שחף שגם שם הוא התברך . חיכיתי כל העונה לרגע אחד שיישבר, או יטעה או יסטה מדרך הישר וזה פשוט לא קרה. לא כשדחקו אותו לפינה, העליבו או רמסו את כבודו.

לאורך העונה הסקרים גם לא הטעו והציגו בדיוק מי יודח בכל פרק הדחה, ועל פי הסקרים שלישיית הגמר הם טליה, בר ושחף במקום השלישי, כשטליה נמצאת בפער על כולם. אם בטור הקודם כתבתי שטליה עוטה על עצמה את תפקיד חייה בפרק אמש זה ניכר. רגע אחרי ששמעה את הצעקות בגבעות נווה אילן שתפסיק לריב עם שחף, היא שינתה את עורה והרומן עם שחף שהיה נראה כבר מת, ואחרי הדברים הקשים שאמרה עליו, הוצת באורח פלא מחדש.

אם טליה תזכה בגמר, זאת תהיה זכייה ראויה לכל דבר, כי גם על הדמות שבחרה לגלם בעלילה, דמות עם ערכים טובים ועל המשחק הטוב, הם קריטריונים לא פחות טובים לזכייה.