ראש בראש: שתי תוכניות המציאות הגדולות של זכייניות ערוץ 2 לשעבר, "קשת 12" ו"רשת 13" שועטות לעבר קו סיום. "האח הגדול" סגרה אמש את שישיית הגמר הרשמית שלה לעונה הנוכחית, ו"הכוכב הבא" שידרה ספיישל מיוחד עם הזמר עומר אדם.

אתמול צפינו בפרק המשעמם בתולדות האח הגדול | מיקי לוין

מה יוצא כשמשלבים את היהודים ועומר אדם? סיפור האהבה החדש שלכם | ביקורת

העונה הנוכחית של "האח הגדול" הייתה הפתעה גדולה ברייטינג, ואחרי תקופה ארוכה של הפסדים בפריים טיים, "רשת 13" חזרה לסדרה של ניצחונות על היריבה הגדולה והחזקה.

אמש, שבוע בדיוק לפני הגמר הגדול מהבית המצולם במדינה, שוב הוכיח הפורמט הוותיק שהוא ממשיך למשוך את הישראלים אל המסך. לאחר 96 ימים, נודע כי ריוואה, הגיעה אל מקום השביעי של העונה והפכה למודחת ה-18 של העונה, ועזבה את הבית רגע לפני קו הסיום. עם כך, אילנה טרננקו, בר כהן, דרור רוקנשטיין, טליה עובדיה, נתנאל רודניצקי ושחף רז נבחרו סופית לשישיית הגמר של האח הגדול 2022.

שידור פרק סגירת השישייה של "האח הגדול" הביא לזכיינית "רשת 13" ניצחון בערב השידורים, עם 16.8 אחוזי רייטינג ו-427 אלפי צופים, "לעומת הכוכב הבא" שנאלצה להסתפק ב-12 אחוזים ו-278 אלפי צופים, בזמן ש"בואו לאכול איתי" כל "כאן 11" קיבלה 4.1 אחוזים ו-106 אלפי צופים בטלוויזיה.

כדי למצות את הפוטנציאל של התוכניות, ב"רשת 13" הודיעו כי לכבוד שבוע הגמר - "האח הגדול" ישודר כמעט בכל ימי השבוע - בראשון, שלישי, רביעי, חמישי וביום שבת ה-17.9, מיד אחרי חדשות, עונת האח הגדול 2022 תגיע לסוימה במשדר חגיגי. הזוכה הגדול יזכה בפרס על סך מיליון שקלים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 12 אחוזי רייטינג ו-301 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 9.3 אחוזי רייטינג ו-248 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של "כאן 11" עם טלי מורנו קיבלה 4.1 אחוזים ו- 90.1 אלפי צופים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>