חטיבת החדשות בשיתוף חטיבת הדיגיטל וההנדסה של תאגיד השידור הישראלי, משיקות את ערוץ "כאן ועכשיו" - 14 שעות של אקטואליה ברצף, עם כל תוכניות המובילות של "כאן רשת ב'" ו"כאן 11", מהשעה 7:00 בבוקר ועד 21:00 בערב. כאן מובילים את מהפכת שידור החדשות בדיגיטל ומאפשרים לגולשים להתעדכן בשידור חי לכל אורך היום והערב.
 
הערוץ החדש יהיה זמין לגולשים באתר וביישומון כאן והוא יעביר בשעות הבוקר והצהריים, בשידור חי, את כל תוכניות האקטואליה של כאן רשת ב': הבוקר הזה עם אריה גולן, קלמן וליברמן, סדר יום עם קרן נויבך, בחצי היום עם אסתי פרז, השעה הבינלאומית עם ערן סיקורל וצבע הכסף עם יאיר ויינרב. לראשונה - בשעות 16:00-12:00 ישודרו מהדורות החדשות העגולות של כאן רשת ב' עם קרייני החדשות בחי ובווידיאו. החל מהשעה 17:00 ישודרו ב"כאן ועכשיו" תוכניות האקטואליה של כאן 11 כולל מהדורת "חדשות הערב" בהגשת מיכל רבינוביץ' בשעה 20:00.
 
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "כאן חדשות היא הראשונה בישראל שמאפשרת לגולשים להתעדכן בחדשות משודרות מכל פלטפורמה במשך 14 שעות רצופות. אנו מקווים כי ערוץ 'כאן ועכשיו' יגביר את החשיפה לתוכן החדשותי בכל הפלטפורמות שלנו – יישומון כאן, כאן רשת ב וכאן 11".