רגע לפני הגמר הגדול, מפגן ראווה לשישיית הפיינליסטים כזה שיעלה להם עוד יותר את הביטחון העצמי ויסחוט עוד קצת דמעות שלהם ושל הצופים בבית, מה שיביא עוד אסמסים לדייר שיבכה בצורה הכי מרגשת שיש. מוזיאון העצמה אישית לכל אחד מהדיירים, עם חיים שכאלה מרגעים בלתי נשכחים בבית, כאילו רשמו הישג חסר תקדים בחייהם, כזה ששינה את פני האנושות. כזה שמגיע למלכה אליזבת שהלכה לעולמה, או לאילן רמון, או יצחק רבין, אבל עם כל הכבוד לשמות הגדולים, דיירי האח הגדול ראויים לא פחות מהם לאחר שהצליחו שלושה וחצי חודשים לשרוד את בית המשוגעים הזה, תאמינו לי - זה השיג מרשים לכשעצמו.

אחרי השמועות שהיא מקורבת להפקה: האם רשת 13 מקדמת את בר כהן לניצחון?
ריוואה רסלאן: "באח הגדול הבנתי שהפצעים של העבר לא הגלידו" 

העונה הזאת תיזכר לעד בגלל מריבות אינסופיות על התקציב ואינסוף מפגשים ומסרים עם בני המשפחה שכבר נטחנו כמו מסטיק לעוס חסר טעם. ימים ספורים לפני שהדיירים חוזרים לחייהם ויקיריהם שבחוץ, הם שוב פוגשים את אהובם בתוך הבית. לא זכורה לי עונה שהיו בה כ"כ הרבה משימות או אירועים שקשורים לבית.

זה התחיל בתמונות, זה המשיך במכתבים, במטעמים של בני המשפחה, בכניסה לבית של אביו של שחף, אביו של נתנאל, הסבתא של דניאל, ביציאתה של בר כהן לביתה, בכניסה של אליאב טעטי לבית, באימהות שנכנסו לבית מבעד לחלון החצר, הסרטונים שצולמו לכל אחד מהדיירים, והנה ימים ספורים לגמר הגדול והפיינלסטים זוכים שוב למפגש עם יקיריהם. אולי כדאי ורצוי שגם בני המשפחה של הדיירים, יערכו בעצמם אודישנים לפני העונה, לראות את התאמתם לתוכנית כי הם מככבים לא פחות מהדיירים עצמם. אז אחרי שכאילו התרגשנו ממוזיאון הראווה המיותר הזה, בוא נדבר תכלס.  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

האם עוד מישהו הרגיש שיש לאח הגדול שני פייבוריטים כבר מתחילת העונה? כאלו שזוכים להרבה זמן מסך, בכל הזדמנות, תוקעים איזה משפט שלהם, כדי להשמיע ולהראות אותם יותר, כאלו שהמוזיקה השקטה והמרגשת מתנגנת על כל ציוץ שהם מוציאים מהפה, גם כשהם כועסים ובלתי נסבלים? וכן, אני מדברת על בר כהן ונתנאל.

בכל עונה ניכר שלאח הגדול יש ילד או שניים שמועדפים עליו, אבל העונה הנוכחית זה פשוט בלט בצורה צורמת. אני בהחלט יכולה להבין את האח הגדול כי גם נתנאל וגם בר שניהם ראויים, חזקים, מעניינים ועברו דרך משמעותית בבית, אבל גם שחף ראוי, ולטעמי האישית ראוי יותר מהם כי הוא הפנים היפות שלנו, ולמרות שהוא משדר כוח וחוזקה, ונראה כי הוא יכול להסתדר גם בלי המיליון, דווקא בגלל זה אני חושבת שמגיע לו יותר מכל הבכיינים שבוכים עד כמה הם צריכים את הכסף.

גם אילנה ראויה לא פחות ממנו, כי היא לא נפלה פעם אחת בלשונה לאורך העונה ושמרה על איפוק וחברות טובה, לא ריכלה על אף אחד מהדיירים ולא הרימה את קולה. וגם טליה ראויה כי היא עברה תהליך בבית ועשתה לנו את העונה עם הרומן לא רומן עם שחף ואופק, ודרור, אדם שלא מזיק לאף אחד ורק משעשע את כולם עם משפטים גאוניים. ויש לנו כ"כ הרבה ראויים העונה, גם מאלו שהודחו וכבר לא בגמר ולמרות זאת האח הגדול עוטף רק את נתנאל ובר עד הרגע האחרון.

עד כמה זה ישפיע על הגמר הגדול, האם בסוף בר או נתנאל ישבו אחרונים על הספה? או אולי כפי שמראים הסקרים, יהיו אלה דווקא בר וטליה? את זה נדע בשבת הקרובה.