תאגיד השידור הישראלי נערך לשידורי מונדיאל 2022, ומאחד דמויות מז'אנרים לא ממש צפויים. בתמונות מתוך צילומי הפרומו ששוחררו היום (חמישי) נראים הפרשן וכדורגלן העבר אלי אוחנה, ודמותו של ראמזי עבד ראמזי, העובד הכללי הבכיר, מ"קופה ראשית", מצטלמים לפרומו של "כאן" לקראת המונדיאל.

עוד השתתפו ביום הצילום טאלנטים רבים של "כאן 11" ביניהם המגישים ושדרי המונדיאל, אנשי החדשות בהובלת מיכל רבינוביץ' וגם שחקנים מהסדרות הבולטות של הערוץ כמו אלונה סער ונועה קולר.

כזכור, אלי אוחנה יצטרף לצוות השידורים של כאן 11 במונדיאל בקטאר. אחרי שהודיעו שאלון חזן ישמש כחבר פאנל קבוע באולפן הגביע העולמי של התאגיד החורף, מצטרף גם יושב הראש של בית"ר ירושלים לצוות, כשהשדרים שישדרו את המשחקים יורכבו מנדב יעקבי ואורי אוזן, עמיחי שפיגלר ומוטי איווניר, יהונתן כהן ואסף כהן ושרון דוידוביץ' יחד עם הפרשנית אשרת עיני. רמי ויץ, ששידר את גמר המונדיאל הקודם בין צרפת לקרואטיה, לא יהיה הפעם חלק מהצוות.

אוחנה חוזר למסך אחרי חמש שנים ומצטרף אל צוות פרשני האולפן של כאן בקטאר שכולל גם את מאמן נבחרת ישראל אלון חזן, השחקנים איתי שכטר, קארין סנדל ודקל קינן ואת צוות העיתונאים אורן יוסיפוביץ', דור הופמן ועמית לוינטל. מעבר לצוותי השידור והמשחקים עצמם, בתאגיד מתכננים חגיגת שידורים מסביב לשעון היישר מדוחא, כשאת האולפן המיוחד שיכלול גם עמדות מיוחדות מחוץ לאיצטדיונים, על הדשא וברחבי העיר יוביל המגיש טל ברמן.