הפרק האחרון לעונה של סדרת הדוקו של תאגיד השידור, "הנבחרות", המתעדת את המאבק של נשים לייצוג בכנסת ובמוקדי קבלת ההחלטות הפוליטיות, ישודר הערב בשעה 21:45 בכאן 11. גולשי "מעריב אונליין" מקבלים הצצה מפתיעה לסיפור שאחת השרות המדוברת ביותר בהיסטוריה של ישראל, לא חשיפה מעולם.

פרק השלישי והאחרון, של הסדרה נקרא "נשים בצמרת", ודן השאלות "מהי תסמונת' גולדה? למה מעולם לא הייתה שרת אוצר או בטחון? איך מרגישה אישה בקבינט הבטחוני ואיך רקע צבאי הפך לתקרת בטון?".

מירי רגב ב"נבחרות", באדיבות כאן 11

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין", חושפת חברת הכנסת, ושרת התרבות והתחבורה לשעבר: "הגעתי להשבעה בוכה. הובטח לי להיות שרת הרווחה, וברגע האחרון הודיעו לי שאני אהיה שרת התרבות והספורט. אמרתי: 'יואו, שרת התרבות זה הדבר האחרון שרציתי'. אני זוכרת שנסעתי לכותל לפני ההשבעה, בכיתי, אמרתי לקדוש ברוך הוא: 'איך? איך? איך?'".

"חזרתי מהכותל ואמרתי לעצמי: את לא ילדה קטנה, רצית משהו ולא קיבלת. את הולכת בכל זאת להיות שרה בממשלת ישראל, וקדימה, תחייכי", מוסיפה רגב. "הייתי בתפקיד הראשון שלי ולא הבנתי עד הסוף את היכולות שלי להגיד: 'את זה אני לא מוכנה לעשות'. ועובדה שבסבב הבא כבר הלכתי על תפקיד יותר משמעותי. היכולת שלי לנהל משא ומתן והמרכזיות שהייתי בתנועת הליכוד, הביאו אותי בסופו של יום לזה שנתניהו מינה אותי לשרת התחבורה. לאורך שנים היו שם רק גברים".