לאחר עונה ארוכה ומספר רב של מתמודדים, נבחר אמש אליאב זוהר לזוכה הגדול בגמר "הכוכב הבא" של "קשת 12", וזכה במיליון ש"ח לקידום הקריירה המוזיקלית שלו. אליאב ביצע במהלך הגמר שני שירים "ים של דמעות" ו"מיכל" וזכה ב-41 אחוזים מהקולות.

היום (רביעי) אחרי כשהקונפטי כבר לא על הבמה, מתפרסמים נתוני הרייטינג של הגמר, שאמנם ניצח בתחרות מול המתחרה, אך היה הנמוך ביותר בתולדות הפורמט.

אחרי דו קרב דרמטי: אליאב זוהר הוא הזוכה בגמר "הכוכב הבא"

גמר "הכוכב הבא" ששודר אמש גרף 20.1 אחוזי רייטינג ו-495 אלפי צופים, מה שהביא לו ניצחון על שידור "האח הגדול: חוזרים הביתה", במהלכו מודחי העונה של הריאליטי מהבית המצולם חזרו אליו לראיון סיכום, שקיבל 14 אחוזים ו-347 אלפי צופים. עם זאת, קשה להכתיר את הנתון הזה כמשמח במיוחד עבור "קשת 12" שכן מדובר בנתון הגמר הנמוך ביותר בתולדות הפורמט.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בשנה שעברה, הגמר בו ניצח תמיר גרינברג, הגיע לנתון מרשים של 24.5 אחוזים רייטינג ו-677 אלף צופים, ובשנת 2020 בה ניצחה עדן אלנה, הריאליטי של "קשת 12" זכה ל-29.2 אחוזי צפייה ו-809 אלף צופים, מעט פחות משנת 2019, בה ניצח קובי מרימי, אז הוא גרף 30.8 אחוזים וכמעט מיליון צופים. 

הגמר הנצפה ביותר בתולדות הפורמט, התקיים בעונת הבכורה והשיג נתון מדהים של 40.3, טרם ימי פיצול ערוץ 2, כשהיה רק ערוץ מסחרי אחד שקיבל נתונים גבוהים בהרבה מהיום.

עם זאת, "הכוכב הבא", היא עדיין הצלחה טלוויזיונית לא קטנה, וממוצע העונה של העונה עמוד על 16.6 אחוזים ו-412 אלף צופים. ו"הכוכב הבא" ממשיכה להיות תוכנית הריאלטי-מוזיקה המצליחה ביותר מאז פיצול ערוץ 2.