אחרי חמישה חודשים שהמערכת הפוליטית סערה, מבלי תשובה אמיתית של סאטירה חריפה, חברי "ארץ נהדרת" התאחדו אמש (רביעי) בפעם ה-20 לקראת מערכת הבחירות המתקרבת אלינו בנובמבר הקרוב. "קשת 12" בהחלט יכולה להרים כוסית בשמחה.

איחוד מלכות הפופ: "ארץ נהדרת" מפגישה את נועה קירל, אנה זק ונונו

"ארץ נהדרת" הציגה פרק בכורה עם כל מנהיגי המפלגות (למעט הערביות), ובחיזוקה של כוכבת הימים האחרונים, יו"ר מפלגת "צעירים בוערים", הדר מוכתר ופרשת הדירה שבבעלותה. אל הדמויות הפוליטיות הרגילות הצטרפו גם שלוש מלכות הפופ של הרגע, נועה קירל, אנה זק ונונו.

עם פרסום נתוני הרייטינג נודע כי "ארץ נהדרת" הציגה את פרק ההשקה הגבוה ביותר בשלוש העונות האחרונות, וגרפה 21.8 אחוזי רייטינג ו-538 אלפי צופים. להצלחה תרמה גם העובדה, שבערוץ המתחרה "רשת 13" לא הציגו אלטרנטיבה חזרה ושידרו ערב התרמה לעמותת פתחון לב בהובלת שלומי שבת שקיבל 4.5 אחוזים ו-136 אלפי צופים בלבד. 

הקליפ על אנה זק, נועה קירל ונונו בארץ נהדרת. (צילום: באדיבות קשת 12)

ערבי התרמה ידועים בלא נצפים במיוחד, במקרה הזה, בצורה יוצאת דופן "רשת 13" הפסידה ל"כאן 11", ששידרה את "בואו לאכול איתי" שקיבלה 5 אחוזי רייטינג ו-120 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 16.1 אחוזי רייטינג ו-367 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 5.9 אחוזי רייטינג ו-189 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של "כאן 11" קיבלה 4 אחוזים ו-101 אלפי צופים.