בתוכנית "הטעויות המוצלחות שלי", העיתונאית והבימאית ענת גורן משוחחת עם אורחיה על הטעויות והכשלונות שהפכו אותם למי שהם. בפרק הקרוב, פרופ' זאב רוטשטיין, לשעב"ר מנכ"ל שיבא והדסה, מגלה אם השלים עם כך שלא היה אב נוכח לילדיו? והאם הוא מתחרט על הפה הגדול וחסר הפילטרים שלו?

הצצה לגולשי "מעריב אונליין" מתוך הפרק החדש של "הטעויות המוצלחות שלי" שישודר הערב בשעה 22:20 ב"כאן 11",  פרופ' רוטשטיין, מספר על הטיפול שלו בעפרה חזה ומשה דיין.

שתי פיגורות גדולות מהחיים נופלות לך בין הידיים.
"בעיקר עפרה חזה. היא מגיעה לטיפול נמרץ והיא מדרדרת לנו בין הידיים. היא באה בהליכה על הרגליים ולא ידענו מה. בקיצור הסיפור שם הוא יותר סבוך ממה שאנחנו חושבים. וממה שאנחנו יודעים".

באותו שלב חוסכים מכם את האינפורמציה שהיא חולת איידס.
"לא יכולנו להציל אותה. אם היינו יכולים היינו מצילים אותה. וזה גם נכון, דרך אגב, למשה דיין. אי אפשר היה לעשות שום דבר בשלב שכבר... למעשה אני הייתי המטפל שלו לא בחודש האחרון לחייו, ביום האחרון לחייו".

אתה צינתרת אותו?
"כן. בצהריים של אותו יום שישי. כבר הייתי מתמחה בכיר, זה לא צינתור כמו שאנחנו מכירים היום, זה צנתור שמכניסים צנתר עם בלון. זה לא פעולה מי יודע מה הרואית. אבל הידיים רעדו לי כמו שלא רעדו בחיים שלי, בגלל מי שהיה מולי".

ועצם העובדה שאנשים בסדר הגודל הזה, אתה נמצא בפרפורי החיים שלהם, הרגע הכי חלש ופגיע שלהם. זה נותן איזו פרספקטיבה על החיים?
"מאוד... זה מראה לך כמה החיים שבריריים. אין פה כישלון, יש פה את החיים. זה החיים".