מגזינים ואתרי תרבות ובידור בעולם ובישראל אוהבים לפרסם רשימות מסוג "השירים הטובים ביותר בעשור האחרון", "האלבומים הטובים ביותר של המאה ה-20" או "הסרטים הטובים ביותר בכל הזמנים". רשימות אלו תמיד מעוררות מחלוקת בין המעריצים של האמנים והיצירות השונות ויוצרות שיח סביבן. הפעם, בסמיכות (מקרית) לראש השנה, החליט המגזין היוקרתי "רולינג סטון" לדרג את רשימת "100 סדרות הטלוויזיה הטובות בכל הזמנים". גם הפעם הרשימה גרמה לכמה גבות להתרומם.


הרשימה החדשה, שעודכנה מהמאמר המקורי של המגזין משנת 2016, כוללת מגוון רחב של תוכניות, החל מ"סיינפלד" ועד "משחקי הכס". פאנל של שחקנים, מנהלי מופעים ומבקרים עזר להרכיב את הרשימה, שפורסמה ביום שני האחרון. אז איזו תוכנית הגיעה למקום הראשון?

דרמת המאפיה הנושכנית של דיוויד צ'ייס, "הסופרנוס" זכתה לשבחים ברחבי העולם כבר יותר מ-20 שנה, וגרפה עשרות פרסים בתעשייה ותשבחות ביקורתיות.

סדרת האנימציה "משפחת סימפסון" הגיעה למקום השני ו"שובר שורות" המוערכת סיימה את רשימת שלושת הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים.

אל המקום הרביעי הגיעה הדרמה "הסמויה", אל המקום החמישי הסדרה הקומית הבריטית "פליבג" (הסדרה הלא אמריקאית הראשונה ברשימה), אל המקום השישי התברגה הקומדיה האהובה מהניינטיז "סיינפלד".


במקום השביעי נמצאת הסדרה "מד מן", במקום השמיני הסדרה הקומית משנות השמונית "חופשי על הבר", אל המקום התשיעי הגיעה הסדרה הקומית "אטלנטה" והסדרה שסגרה את העשירייה היא קומדיות המצבים "המופע של מרי טיילר מור" משנות השבעים.

הסדרות שנחלו אכזבה: הסדרה האהובה והמצליחה "משחקי הכס" שרבים מחשיבים לסדרה הטובה ביותר בכל הזמנים, הגיעה רק למקום ה-31, הסדרה הקומית האהובה "חברים" נחתה רק במקום ה-49, והסדרה "אבודים" שהייתה להיט ענק בתחילת שנות האלפיים ונחשבת לכזו ששינתה את פני הטלוויזיה הגיעה רק למקום ה-35. הסדרה המדוברת "משחקי הדיונון" שיצאה בשנה שעברה הגיעה רק את המקום ה-95.