משפחת המלוכה הבריטית ספגה מהלומה קשה בחודש שעבר, לאחר מותה של המלכה אליזבת. הארי ואשתו מייגן הגיעו לבסוף לטקסי ההלוויה, ואף נראו בצילומים משותפים עם חלק משאר בני המשפחה, על אף המחלוקות הקשות הקיימות ביניהם.

"אנשים נוראים ומתקוממים": מתקפה חריפה על הארי ומייגן
"הבריטים עשו חזרות במשך כ-20 שנה לטקס ההלוויה של המלכה אליזבת'"  

ארון הקבורה של המלכה אליזבת השנייה מגיע לארמון בקינגהאם בלונדון. (צילום: רויטרס)

כעת, על פי דיווח ב"סאן" הבריטי, נראה כי מחלוקת קשה מתפתחת בין בני הזוג לענקית התוכן נטפליקס. השניים הצטלמו לסדרה דוקומנטרית על חייהם, שצפויה לצאת בחסות ענקית התוכן. עיקר המחלוקת סובבת סביב תאריך היעד שבו תצא הסדרה לאור. בנטפליקס מעוניינים להתחיל לשדר את הסדרה בתחילת דצמבר, עם סיום העונה החמישית של "הכתר", שזוכה לפופלאריות רבה. 

עם זאת, הזוג מעוניין כי הסדרה תחל להיות משודרת מאוחר יותר. בחודש שעבר נחשף כי לאחר מותה של המלכה, הארי רצה להכניס תכנים חדשים לספרו, אך בנטפליקס טענו כי חלק מהחומרים בספרו נוגדים את אשר אמר במהלך צילומי הסדרה.

בתגובה הזוג הבהיר כי הוא מעוניין לצלם תכנים חדשים, אך בענקית התוכן התלהבו מעט פחות מהרעיון, בין היתר משום שמהלך שכזה דורש תרגום מחדש למספר שפות שונות. "נטפליקס זקוקה לכמה חודשים כדי לבצע את כל העיצוב והדיבוב, הכתוביות והשמע - הדברים שמאפשרים לה להשיק את הסדרה", מסר גורם המעורה בפרטים.

כאמור, מתחים רבים קיימים בין הזוג לשאר משפחת המלוכה, ובריאיון שקיימו בעבר אף הטיחו האשמות גזעניות במשפחה, אך עם זאת השניים קיוו כי הוצאת הספר והסדרה יעזרו להחזיר את היחסים למצב תקין יותר. 

הסופרת המלכותית אנג'לה לוין תקפה את הזוג: "אני לא מופתעת שהם מצאו סתירות כי אי אפשר לסמוך על מה שהארי ומייגן אומרים. למייגן יש את 'האמת שלה' והארי חלש מכדי לסתור אותה".