הסדרה "המפקדת", המשודרת ב"כאן 11" ומלווה פלוגה של מ"כיות במהלך ההתמודדות הלא פשוטה עם החוויה מלאת הרבדים ששמה טירונות, תשוב הערב (רביעי) לעונה שנייה ומפתיעה במיוחד. נועה אסטנג'לוב, המככבת בסדרה בדמותה של צליל, מפקדת צעירה ונמרצת, שוחחה עם איריס קול ב-103fm וסיפרה מעט על העונה המרתקת.

"אני משחקת את צליל, מ"כית בפלוגת געש שחלומה הוא לצאת לקצונה. היא מ"כית מורעלת, פרפקציוניסטית ומצחיקה", היא שיתפה. "בעונה הראשונה היינו שלוש מ"כיות, והעונה מסתיימת כשערבה, אחת מהן, יוצאת מהפיקוד כי הבינו שהיא לא מתאימה למסגרת. עכשיו מגיעה מ"כית חדשה למחלקה".

בהמשך, הוסיפה אסטנג'לוב: "הפעם יש בנים, זה טוויסט חדש בעלילה. יש צבע חדש לסדרה וגם בצילומים הרגשנו את זה. יהיה הרבה למה לצפות, זה הולך להיות חדש. הפעם מדובר בעתודאים, זה ההפך המוחלט מאשר בעונה הקודמת".

באשר לקולות שביקרו את האופן בו הוצגו הטירוניות בעונה הקודמת, הדגישה אסטנג'לוב: "היו כאלה, אך זה היה מיעוט. היו הרבה מ"כיות שאמרו שזה ייצוג מדהים. אני חושבת שהסדרה נכנסת בכולן, גם במ"כיות, כל אחת פגומה בדרכה עם הבעיות שלה, והיא מתמקדת בנקודת המבט של המ"כיות, אז אף פעם זה לא יוכל לשקף תמונה מורכבת של החיילות. מהעיניים שלהן, יש פחות מקום להיכנס לעולם הרחב של החיילות".

בסיום דבריה, התייחסה אסטנג'לוב לקריירת המשחק המצליחה, ואמרה: "עכשיו סיימתי להצטלם לדרמת אקשן חדשה, ואני מתחילה בקרוב צילומים לסדרת נוער. אני ממש מרגישה ברת מזל".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש