לאחר שבמאי האחרון מנכ"ל תאגיד השידור לשעבר, אלדד קובלנץ, נפרד בדרמטיות מהארגון שניהל במשך שבע שנים, ואת מקומו מילאה אשת הטלוויזיה טל פרייפלד, המעגל נסגר ומנכ"ל חדש נבחר ל"כאן". יו"ר כאן, גיל עומר, הודיע היום (שני) רשמית כי גולן יוכפז ימונה למנכ"ל התאגיד.

עומר הודיעה לעובדי התאגיד על המינוי במייל מיוחד: "לעובדות ועובדי התאגיד שלום, אני שמח לבשר, כי בשעה טובה מועמדותו של מנכ"ל התאגיד החדש גולן יוכפז אושרה ע"י ועדת גילאור. גולן הוא מנהל עתיר ניסיון וברוך כישרונות ואני משוכנע, שיחד עם עובדות ועובדי התאגיד, ההנהלה והמועצה, ינווט את התאגיד להצטיינות מקצועית וארגונית".

"גולן ייכנס לתפקיד בימים הקרובים ואין לי ספק, שיזכה לשיתוף פעולה מלא למימוש המטרה המשותפת לכולנו - שידור ציבורי מוביל ואיכותי", הוסיף גיל. "אני מאחל לגולן, בשם חברי המועצה ובשמי, הצלחה רבה בתפקיד החשוב והמאתגר".

"בהזדמנות זו, אני מבקש להודות מעומק הלב לטל פרייפלד על הובלת התאגיד בהצלחה בחודשים האחרונים, חודשים בהם המשיך התאגיד לרשום הישגים מקצועיים בכל החטיבות", סיכם עומר. "טל הוכיחה, שוב, את יכולותיה המרשימות ותחושת השליחות המלווה אותה בתפקידה. אני משוכנע שטל תוסיף ותתרום מכישרונה להמשך הצלחתו של התאגיד. בהצלחה, גיל".