לאחר שביצעה קאמבק למסך לפני מספר חודשים, כוכבת הילדים המיתולוגית סוזי סופרייז (סוזי מילר) חוזרת לעונה שנייה של תוכניתה I speak English בערוץ הכוכבים בפרטנר וסלקום, לצד הילה הררי.

בעונה החדשה יתארחו יובל המבולבל בפרק העוסק בעולם הצבעים, מני ממטרה בפרק העוסק בבעלי חיים, וקוגומלו בפרק מיוחד, העוסק בסוגי משפחות (אמא ואבא, אמא ואמא, אבא ואבא וכדומה) - נושא שיעסקו בו לראשונה בתכנית ילדים.

היללי (הילה הררי) מספרת על שיתוף הפעולה וצילום התכניות והקליפים: "זאת גאווה גדולה עבורנו לחלוק תכנית יחד ובמה יחד סוזי ואני נפגשנו במקרה והחיבור היה מיידי והחלטנו להוציא את זה החוצה לסדרת ילדים ולבמה למופע מיוחד שיכול לשמח וללמד כל כך הרבה ילדים את השפה האנגלית הרי סוזי היא אוטוריטה ללימוד אנגלית בישראל ועם שאר כוכבי הילדים . אנחנו חיים בעולם גלובלי שבו האנגלית שולטת, ולכן יש חשיבות גדולה לחשוף את הדור הצעיר מהגיל הרך לשפה האנגלית . וכשחושפים את הדור הצעיר לאנגלית עם כוכבים כמו מני ממטרה יובל המבולבל וקוגומלו - זה חוויתי יותר עם מלא הומור, אני בטוחה שהילדים יהנו לפחות כמו שאנחנו נהננו לצלם את הפרקים והקליפים".