סוף סוף העונה השלישית של "אהבה היא עיוורת" חוזרת לנטפליקס ואנחנו שם כדי לגמוע את כל הפרקים. העונה הזו צולמה בדיוק בסיומה של העונה השניה, והפעם אנו פוגשים 30 רווקים ורווקות נקיים חדשים ומצוחצחים הישר מדאלאס טקסס. הסדרה היא בעצם ניסוי חברתי בהנחייתם של ונסה וניק לאשיי: נשים וגברים ללא זוגיות מחפשים אהבה ומתארסים – עוד לפני שהם נפגשים.

לכולנו נמאס מאפליקציות, שוק הבשר הזה לגמרי מיצה את עצמו, אבל למרות הרצון הכנה שלנו ביצירת מערכת זוגית חמה ואוהבת, בעולם האמיתי אנחנו מתקשים לעשות זאת. ערוצי הטלוויזיה זיהו את נקודת החולשה הזו ולא מפסיקים לרקוח לנו אין סוף פורמטים ניסיוניים שבוחנים את הקווים של המתמודדים המסכנים והנואשים. אני אומרת לכם, השלב הבא יהיו שידוכים על סמך תיעדוף לריח של זיעה. 

אז נתחיל עם הבשורות הטובות: העונה הנוכחית הרבה הרבה יותר טובה מהעונות הקודמות. חלק גדול מזה נובע מהעובדה שהורידו בעריכה אל כל הזוגות שלא הצליחו לייצר זוגיות והראו לנו רק את חמשת הזוגות שכן, זה חסך הרבה זמן מסך ובזבוז של אנרגיה בלהיות מושקעים בזוגות שלא ממשיכים הלאה. בנוסף הזמן בתאים (״פודס״) היה מתומצת ולא הייתה סחבת כמו בעונות הקודמות, ישר ולעניין כמו שאנחנו אוהבים.

ולבשורות הפחות טובות - הזוגות. אז אחרי שסיימו את שלב הצעת הנישואין המביך, המשתתפים בודקים איך מנהלים מערכת זוגית בעולם האמיתי - בריזורט קסום ששולם ע״י ההפקה, מגורים בדירת פאר מסובסדת ע״י ההפקה וכמובן מפגשים אינטימיים ומרגשים שמצולמים ע״י ההפקה. בטוח זה יגמר טוב. אז קצת על הזוגות ברי המזל (או שלא):

ברנון (32) ואלקסה (27)

אלקסה היא יהודייה (ישראלית) עשירה, שמאוד איכפת לה שיהיה לה מספיק מקום בארון לכל הבגדים שלה וגם כמובן שיהיה הסכם ממון. ברנון הוא בחור דרומי תמים שחושב שהוא יכול לבוא לבקש את ידה מאביה הישראלי הממולח והכל ילך חלק. בוא נגיד שבסוף הפגישה מעורבים סט סכיני מטבח, דרישה לברית מילה מול המצלמות ובחור דרומי בטראומה קשה.

ברנון ואלקסה (צילום: מתוך נטפליקס)
ברנון ואלקסה (צילום: מתוך נטפליקס)
 

קול (27) וזאנאב (32)

זוג סיוטי במיוחד, הרבה בגלל קול שלא מפסיק להשוות את זאנאב ההודית לטייפ שהוא בדרך כלל היה יוצא איתו, לפי הגדרתו ״בחורות בשם לילי״. לאורך כל הפרקים זאנאב עסוקה בלהיפגע וקול עסוק בלהסביר לה שהיא לא הטעם שלו, אבל מתחבר לאופי שלה והוא לא מבין למה היא נפגעת, שמישהו יסביר לו, תודה.

קול וזאנאב (צילום: נטפליקס)
קול וזאנאב (צילום: נטפליקס)

קולין (26) ומאט (28)

קולין ומאט נראים על פניו זוג לעניין, אבל אחרי שמאט חווה פרידה כואבת מזוגתו לשעבר הוא מוציא את כל התת אגרסיות על קולין, רקדנית הבלט החמודה והמסכנה שלא מבינה מה היא עשתה לא בסדר. תברחי קולין, תברחי.

קולין ומאט (צילום: מתוך נטפליקס)
קולין ומאט (צילום: מתוך נטפליקס)

אס קיי (34) ורייבן (29)

זוג משונה בהחלט, שניהם שקטים ומפונקים אך נראה שהם מסונכרנים אנרגטית. חוץ מהעובדה שהוא סטודנט תפרן והיא מצפה לשוגר דדי עמיד ועשיר שישלם לה על השכר דירה , אז כן חוץ מזה הם מאוד מסונכרנים.

אס קיי ורייבן (צילום: מתוך נטפליקס)
אס קיי ורייבן (צילום: מתוך נטפליקס)

ברטיז (27) וננסי (32)

מאוד מזכיר את הסיפור של קול וזאנאב. ברטיז ה״חתיך״ היה מאוד מרוצה מננסי עד לנקודה שראה את רייבן במפגש זוגות והבין שהוא קיבל עסקה לא טובה בכלל. מהרגע שעיניו השטחיות פגשו ברייבן מאמנת הפילאטיס החתולית ננסי הפכה להיות השיקוץ בהתגלמותו, מה שהכניס אותו ללופ שלם של חיפוש תירוצים מתחת לאדמה למה הקשר ביניהם לא יכול לעבוד, כנראה שאהבה זה לא כשיש מולך מאמנת פילאטיס.

ברטיז וננסי (צילום: נטפליקס)
ברטיז וננסי (צילום: נטפליקס)