"מהחדשניים, היצירתיים, הפופולריים והמדוברים בארץ": גולן יוכפז נכנס הבוקר (ראשון) לתפקידו כמנהכ"ל "כאן", זאת לאחר שבחודש מאי האחרון, המנכ"ל הקודם, אלדד קובלנץ, נפרד בדרמטיות מהארגון שניהל במשך שבע שנים, ואת מקומו מילאה אשת הטלוויזיה טל פרייפלד. 

בהודעה ששלח הבוקר כתב יוכפז: "עובדות ועובדים יקרים,אין בעולם התקשורת הישראלי מקום שהוא חשוב, מרתק, מאתגר ובעל פוטנציאל צמיחה משמעותי יותר מתאגיד השידור הישראלי – אליו אני מצטרף היום כמנכ"ל".

"בתוך שגרת היום-יום העמוסה, ייתכן שמסובך להתבונן מקרוב על כל מה שהצלחתם להקים כאן בשבע השנים האחרונות", ציין המנכ"ל החדש והוסיף: "תוכן דיגיטל מהחדשניים, היצירתיים, הפופולריים והמדוברים בארץ; טלוויזיה שמצליחה לגעת בכישרון וברגישות בישראליות עם שורת פרסים בלתי נגמרת".

"חטיבת חדשות עצמאית ואמינה, שלא 'מסחרה עצמה לדעת' ומשפיעה יותר-ויותר על סדר היום; מדיה מתחזקת בערבית; רדיו שהפך למואזן ביותר במדינה, כשבמקביל לו – עולם תוכן שלם של הסכתים – פודקאסטים, ששינה את הרגלי האזנת הפנאי בישראל; ותוכן חינוכי מובחר, שכבר הצליח להיכנס ללב של מיליוני ילדים ובני נוער", הוסיף.

עוד הוא ציין כי "אי אפשר, בוודאי, להיכנס לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי ולהתעלם מהרקע התרבותי וההיסטורי החשוב של הארגון הזה – התאגיד הוקם על בסיס רשות השידור ההיסטורית ועובדיה. רשות שהייתה 'תיבת מטמון' שאצרה את דברי ימיה של ישראל, וגם 'תיבת נגינה', שהפיקה, בכוחות עצמה, נכסים תרבותיים חשובים לציבור כולו".

הוא הדגיש את המטרות שהציב לעצמו עם כניסתו לתפקיד: "נמשיך להעצים את חטיבת החדשות ואנשיה, כארגון עצמאי, חופשי ופורץ דרך. התאגיד ימשיך להתמקד בהפקת תוכן כלל ישראלי איכותי, מקורי, מעורר-שיח ומעודד מחשבה. הוא צריך ויכול לקבל עליו את הסיכונים היצירתיים שהשידור המסחרי נמנע מהם".

"נרחיב את הגיוון בתאגיד, שימשיך לייצג את ישראל על כל פניה– הן בקולות ובדעות שיופיעו על המסך, בדיגיטל וברדיו והן בגיוון נושאי-התפקידים מאחורי הקלעים. התאגיד יפעל להכשרה ולקליטה של עובדים המיוצגים בחסר בשידוריו. נמשיך לחזק את התרבות הישראלית, את היצירה הישראלית, את היוצרים הישראלים ואת אנשי התעשייה, ונוסיף לראות בהם שותפים מלאים לדרך", הוסיף.