אמש עלתה לאוויר תוכנית הריאליטי החדשה של "קשת 12" ויורם זק בהנחיית עידו רוזנבלום - "הקבוצה". תוכנית השידוכים הטריה עוררה שיח וציפייה רבה טרם עלייתה, במיוחד לאור הצלחתם של פורמטים שונים המתעסקים במציאת אהבה, ובראשם "חתונה ממבט ראשון".

יחד עם זאת, עם פרסום תוצאות הרייטינג של אמש, נראה כי כמו במקרה של "2025", כשבקשת ניסו בכל הכוח להציג לקהל פורמט חדש, הניסוי (החברתי) לא הצליח. 

בלי מציאות קסומה ורומנטית: "הקבוצה" היא בעיקר לא חתונמי | ביקורת

על פי הערוץ: התכנית היא, כאמור ניסוי חברתי שלא היה מסוגו בישראל. שישה רווקים ושש רווקות הכירו זה את זה בקבוצת טלפון סגורה, שבה חוק אחד פשוט – אסור לראות אחד את השנייה. אסור לשלוח תמונות, אסור לגלות שום פרט על איך אתה נראה. אם נוצר חיבור רומנטי בין שני משתתפים, הם יפגשו לראשונה במקום מבודד בקצה העולם, רק שניהם בלי אף אחד מסביב.

פרק הפתיחה של "הקבוצה" הציג אמש נתון חלש במיוחד עבור פרק בכורה של ריאליטי חדש ומפומפם, כשהוא מקבל 13.9 אחוזי צפייה בלבד ו-370 אלפי צופים. לשם השוואה פרק הפתיחה של "2025" גרף 21.1 אחוזים ונחשב לאכזבה עבור הערוץ. אמנם מדובר בשני פורמטים נפרדים לגמרי, עם תקציבי הפקה שונים שעולים בתקופות בהן הרגלי הצפייה אחרים, אך ברור כי 13.9 הוא לא הנתון לו ציפו בערוץ.

למרות שלא היה מדובר בנתון גבוה, "קשת 12", עדיין הובילה את הניצחון בערב, כשהמתחרה "רשת 13" ששידרה את "משחקי השף" קיבלה 9.6 אחוזי רייטינג ו-241 אלפי צופים, בעוד "המפקדת" של "כאן 11" הסתפקה ב-3.3 אחוזים ו-82 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 15.4 אחוזי רייטינג ו-414 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 5.5 אחוזי רייטינג ו-148 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של "כאן 11" קיבלה 3.9 אחוזים ו-96 אלפי צופים.