אתמול עלתה לאוויר העונה השלישית של תוכנית הבידור "זה לא אולפן שישי" בקשת 12, ואם לומר את האמת, אפשר היה לעצור כבר בעונה הראשונה. על אף שהרצועה של שישי בערב כבר שנים לא מקיימת את יעודה והערב המשפחתי המיוחל כבר ממזמן התפזר, בקשת עדיין מנסים את מזלם. אולי אלו מסכי הסמארטפון ואולי זה מרדף השלמות השבועי שהיה בנטפליקס, אבל מה שבטוח שהצופים כבר מזמן נרדמו. 

למרות שהמחמאות לא ממהרות להגיע, לא אשקר שהזוגיות הטלויזיונית של טל וקטורזה מעוררת חיבה. הפעם קשת הצליחה לטשטש מעט אתה הרעיון המיושן בו טל משמש כמבוגר האחראי ואילו קטרוזה שולח בדיחות לאוויר ללא הקשרים. מר טלוויזיה ומר "עשיתי 17 ילדים ואני מתפרנס מזה" עוטפים בשנינות זעירה וקלילות יתרה את כל מכלול האירועים האקטואלים של השבוע. האירוח הללבי של השניים הצליח להוציא אפילו מדפנה ליאל חיוך קטן, ואת התשובה לשאלה שבאמת מעסיקה את כולנו: "מה אתם עושים עם הטלפון בזמן שידור?".

גלגל ההצלה של השניים היה דווקא בניסיון האירוני לקדם את התוכנית המדומיינת של "נת"ע" ומשרד התחבורה – תוכנית הרכבת הקלה. טל וקטורזה בסיבוב רועש במיוחד של תחנת הרכבת הצליחו למצוא כמה דקות של חסד בתוכניתם. הרעיון לקדם את הרכבת היה מהלך גאוני בעוד שהשקת הרכבת לא עתידה להתקיים בקרוב, ואם למצוא את הערך בזמן האבוד שנלקח מאיתנו בערב שישי, אפשר לעמוד על הרעיון הפארודי של הנגשת חדשות היום מזווית שונה. 

הבדיחות והצחקוקים על מדינת ההלכה אמנם היו מעושות ויבשות, אבל ללא צל ספק הנכיחו את השיגעון שבדבר. סרטון קצר על ריאיון של ביבי באולפן שישי שנה קודם לכן, בו נתניהו מצהיר כי בן גביר לא יהיה שר בממשלתו. הרים לקטורזה להנחתה והמנחה אמר "אמנם ביבי לא חשב שבן גביר יהיה שר בממשלתו אבל הוא בטח לא העלה בדעתו שהוא עומד להיות ראש ממשלה בממשלה של בן גביר". בהמשך קטורזה הוסיף והזכיר לצופים שהכל בשליטה והתוכנית לא עומדת להשתנות ואמר: "אנחנו נמשיך בתוכנית שלנו זה לא אולפן חמישי". 

השניים שהחלו את דרכם בתוכנית הסאטירה 'מועדון לילה' מצליחים בכוחות אחרונים לגרד את תשומת הלב של הצופים עם בדיחות חוזרות ושחוקות על בית ראש הממשלה המשופץ ועל אירועי הבחירות שהיו. קטורזה בניסיון אמיץ ומביך הציע לנתניהו לעבור ל"מעון ראש הממשלה" המאולתר ברעננה ולחלוק את הבית עם משפחתו של בנט. אם זה לא היה מספיק קטורזה הוסיף שהסידור הזה כל כך מצוין כך שביבי גם יוכל להגיד שהמשלוח של השרימפסים הוא עבור גילת. 

בסופו של דבר, במדינה בה סרטוני טיקטוק הופכים להיות השיח המרכזי, משפיעני רשת הופכים להיות שחקנים מן השורה הראשונה וראש ממשלה מתחלף שלוש פעמים בשנה אחת, מי אני שאתווכח עם הבחירה הלא מאוד חכמה לתת לשניים האלה להחזיק רצועה. אבל אם נשאר צל של דמוקרטיה במדינה, אני מציעה לבצע משאל עם בנושא, ואולי סברי מרנן שידורים חוזרים זה לא רעיון כל כך רע?