איש התקשורת ישראל פריי פוטר מ"דמוקרטTV" בעקבות שורה של התבטאויות קיצוניות ומעוררות מחלוקת, בהן בלט ציוץ מלפני חודשיים בו כתב על מחבל שנתפס בתל אביב כי "בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה", בשל כך שלטענתו רצה לפגוע בחיילים ולא באזרחים.

"בצער ובמועקה, קיבלתי מכתב פיטורין מ'דמוקרט TV'", כתב פריי. "האמת? על חופש הביטוי והדעות שלי אשלם כל מחיר בשמחה, אבל הדרך הנכלולית, הביריונית והדיבתית בה הם נקטו כלפיי במטרה לכסות על ערוותם פוצעת אותי מכאב".

"צדק פורמלי איאלץ לבקש בבית המשפט", הוסיף העיתונאי. "את דרכי הלאה אחפש בראש מורם. באמונה. באהבה".

כזכור, בחודש ספטמבר פריי הושעה מ"דמוקרטTV' בעקבות ציוץ קיצוני בו אמר על המחבל שנתפס בתל אביב: "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו - הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה". 

מעצר המחבל ביפו, דוברות המשטרה

מיד לאחר הפרסום חטף פריי תגובות נזעמות מגולשים רבים, ובמשך פרסם פוסט הבהרה בו כתב: "לטובת עמי ארצות שבפיד - טרור הוא נגד אזרחים, הציוץ מתייחס לדיווח לפיו הבחור נמנע מפגיעה באזרחים. מתחילת השנה נהרגו 81 פלסטינים במסגרת שליטה לא חוקית ולא מוסרית שלנו בשטחים, על כל יום שאנחנו עובדים ומבלים בסבבה - כשבאותו זמן אנחנו מפעילים דיכוי אקטיבי - תגידו יפה תודה".