לפני כחמש שנים, ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) הגיש מכתב התפטרות בעקבות דרישת רבנים בתנועה שזעמו על כך שהשתתף בחתונת אחיינו הגאה. מאז הספיק גואטה להפוך למגיש טלוויזיה ("האזרח גואטה" ב"כאן 11") ובימים אלו הוא משתתף בריאליטי "המטבח המנצח VIP" יחד עם בתו, כוכבת הריאליטי שמחה גואטה. בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" חשף גואטה כי השתתפותו בחתונה לא הייתה הסיבה העיקרית לדרישה שיתפטר.

ח"כ גואטה מש"ס הגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת

בקטע מתוך התוכנית שתשודר הערב אחרי המהדורה המרכזית ב"קשת 12", השופטת רותי ברודו שואלת את גואטה האם הוא לא מתגעגע לפוליטיקה והאם היה חוזר, והוא משיב: "לבד לא. אם יש עוד 100 איש שמוכנים להתאבד בשביל האזרחים - כן!".

"לא אנשים שמגיעים לכנסת, ואחרי יומיים מתקלקלים", המערכת יותר חזקה מהם. זה מקום שמקלקל את האנשים. כשאני יושב בכנסת ואילן גילאון נותן הצעה לתת שכר מינימום לנכים, אומרים לנו 'יש משמעת קואליציונית, צריך להצביע נגד'", הוסיף.

עוד נראה גואטה אומר: "כאילו מה? יש מישהו בכנסת מה-120 החברים בה שיכול להסביר לי איך הוא מבין שאותו נכה, שההכנסה היחידה שלו היא 2348 שקלים חי? והצבעתי עם אילן גילאון נגד הקואליציה. הרי מה קרה? זה שהלכתי לחתונה של ההומואים, זה היה רק הקש ששבר את גב הגמל".

"בא לאיי יושב ראש הקואליציה ואומר לי: 'תקשיב, אני הולך להעניש אותך'. אמרתי לו: 'נשמה שלי, אני נולדתי בקריית שמונה וגדלתי בפרדס כץ. אתה לא מסוגן להעניש אותי, ומי אתה בכלל שתעניש אותי? מה זאת החוצפה הזאת. אתה פשוט מתקלקל מיום ליום, ועוד קצת מתקלקל, ועוד קצת מתקלקל. מתקלקלים כי אין להם עמוד שדרה", ציין.