חג המולד - גרסת עדן בן זקן: הזמרת המצליחה הקליטה את שיר הנושא לסרטון "המתנה" של דיסני, סרט אנימציה, החוגג את נושא המשפחה והמשפחתיות. השיר והקמפיין מהווים את הפרק האחרון בטרילוגיית "מהמשפחה שלנו למשפחה שלכם" של דיסני, שיוצא זו הפעם השלישית לקראת חג המולד.
 
בקמפיינים הקודמים התמקד הסיפור, שבמרכזו דמותו של מיקי מאוס, ביחסים בין סבתא לנכדתה, וביחסים של אב חדש המגיע למשפחה בפרק ב'. השנה, הסיפור ממשיך והמשפחה חוגגת את הגעתה של תינוקת חדשה למשפחה.

"המתנה" על פי הודעת דיסני הוא "סיפור קצר ועוצמתי של מערכות יחסים בין אחים, שנחווה דרך עיניה של הילדה הצעירה, אלה, כשהיא מסתגלת לדינמיקה המשפחתית המשתנה. בלב הסיפור גם הפעם נמצאת בובת מיקי מאוס, המחברת בין עבר, הווה ועתיד".

בימים אלא מככבת זמרת העשור עדן בן זקן במקום הראשון במצעדים עם סינגל חדש ׳כינורות׳, ונכנסת לשנת העשור בקריירה המצליחה שלה, שנה מלאה בחגיגות והפתעות שייחשפו לאורך השנה.

מחברת דיסני נמסר: ״הבחירה בעדן בן זקן לבצע את השיר היא מושלמת מבחינתנו. כזמרת המצליחה בישראל, החיבור לדיסני היה טבעי. עדן נמצאת כעת בהריון שני, ומצפה לבואה של אחות קטנה למישל, ולכן מאוד מתחברת היטב לנושא הקמפיין ולמסר המשפחתיות שרצינו להעביר. אנו מודים לעדן על שיתוף הפעולה והביצוע המרגש״.