הוט 8, הוט VOD

מעריכים שפועלים זרים רבים נהרגו במהלך בניית המתקנים למונדיאל. אומדני מספר ההרוגים נעים בין מאות לאלפים. את השלטונות בקטאר אי אפשר לשאול. אם אתה תייר, תיתקל בכתף אטומה וקרה. אם אתה אזרח קטאר, הסיכויים הם שלא תראה יותר את אור השמש, או לפחות היא תימנע ממך לשנים רבות.

קטאר היא נסיכות קטנה שמונה 300 אלף אזרחים בלבד וצפה על פני ים של נפט וגז. התל"ג שלה הוא מהגבוהים בעולם. אלא שרק מעט מאזרחיה, בדרך כלל אנשי המעמד השליט, נהנים מהשפע הזה. השאר, כך על פי סרט הדוקו “קטאר - מדינה בפחד?", חיים תחת שלטון של טרור.

אם לא נשאת חן בעיני המשטר מכל סיבה שהיא, מדינית, מסחרית וכו', רבים הסיכויים שתהיה נתון למעקב סביב השעון, לפריצות האקרים למידע האישי שלך, ובסופו של עניין, כך או אחרת, ללא משפט הוגן, תמצא עצמך בכלא.

מי שהשלטון מכביד עליהן את ידו במיוחד הן הנשים. הן חייבות להתעטף בכיסויי גוף מלאים. הן אינן רשאיות להסתובב ברחובות מלבד בדרכן לעבודה ובחזרה. תנועה לכל מקום אחר חייבת להיעשות באישור רשום וממוחשב של גבר אפוטרופוס מקרב משפחתן בלבד.

וכן ככה וכן הלאה כמיטב הרצון הטוב של שליטי קטאר. ככה שכאשר אתם צופים בבניינים עוצרי הנשימה של קו הנוף הקטארי, צריך תמיד לזכור שזוהי רק החזית. מאחוריהם מסתתרת מציאות קשה מאוד.

לראות או לוותר: לראות. תמיד נחמד ללמוד כמה יפים השכנים בשכונה. 