הסדרה "קופה ראשית" החלה את דרכה בטלוויזיה החינוכית, ואף הייתה מועמדת לזכייה בפרס האמי היוקרתי. במהלך השנים צברה עדת מעריצים מושבעים מכל הגילאים, שצפו בכל אחד מפרקי הסדרה עשרות פעמים, ומסכמים מדי יום את עלילותיה בעמודים רבים המוקדשים לה ברשתות החברתיות. השחקנית נועה קולר, שהפכה לכוכבת בזכות הסדרה, סיפרה לאיריס קול ב-103FM על הצילומים לעונה הרביעית וגם על פרויקט "עיגול לטובה" המאפשר למאפשר לעגל את סכום הקנייה לשקל הקרוב ולתרום את האגורות שיעוגלו לעמותה.

את מתעניינת במונדיאל?
"אני מאוד רציתי להיות לא בקלישאה ולהיות בחורה שאוהבת כדורגל ומתעניינת, זה לא מצליח לי, אבל כן מצאתי את עצמי צופה בשני משחקים ומתעניינת, פנדלים זו דרמה שאין לה סוף. אני כן יכולה להרגיש מי יותר אגרסיבי, מי יותר רעב. אני כן אומרת לתוך בעלי 'נראה לי הם יותר', מצאתי איזשהו עניין. נראה לי שהוא כן התחיל להתרגש מזה, הוא כן ציין ואמר 'וואו, אתה ממש מסתכלת, את לא ישנה'".

עוד מעט עונה חדשה של קופה ראשית.
"כן עכשיו בצילומים, אני נורא רוצה להגיד משהו רע, משהו רע זה שזה לא כל שנה וצריך לחכות שנה וחצי לפעמים. אנחנו נורא אוהבים אחד את השני, אנחנו אוהבים את התסריטים ואת הסדרה, יש בלשחק בה שחרור נורא גדול ויש הרמוניה כזאת בין הכותבים לבמאי, תמיד יש הרגשה נורא מחוברת ושכולם שומרים על זה". 

"אני אחבר את זה למונדיאל, אנחנו מתמסרים יפה אחד עם השני, נראה איך ניסים יחזיר, אנחנו נורא נהנים לשחר אחד עם השני", הוסיפה השחקנית. "אני נורא אוהבת לראות סיטואציות מקופה ראשית שלא קורות בסופר דווקא. באיזה משרד הייטק, בכל מקום עבודה מכיל את הכוכבה ואת השירה שטיינבוך שלו, בסופר זה כאילו ממש כמו שזה אבל לפעמים סתם, היה פרק על זה שרמזי מדבר על זה שברקוד פתיתים לא עובר טוב והוא מציין את זה כל הזמן. קראתי כתבה שאני לא זוכרת של מי, שציין לפעמים שאתה נמצא בישיבות משרד ונשמע שמישהו עסוק בברקוד פתיתים הזה, ואתה אומר 'צא מזה'".

קמפיין עיגול לטובה, אתה הקמפיין את מובילה בהתנדבות עם קרן מור. כמה מילים?
"קרן מור חברתי האהובה, זה שיתוף פעולה שני שלה והיא חיברה אותי. זו עמותה די מדהימה. את עושה לעצמך מנוי, זה מאוד רחב, אפשר לבחור מהרבה מאוד עמותות, אתה יכול לתת לכולם ולא מרגישים את זה חזק בכיס בדרך כלל. באמת אפשר לעזור, זה משמעותי".  

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm