משחקי גביע העולם בכדורגל מסעירים את האוהדים, אך גם נתוני הרייטינג שמספקת התחרות מעוררים עניין לא מועט. משחקי המונדיאל של שנת 2022 מתקרבים אל סופם, והצופים הישראלים נדבקים אל המסך. אחרי תקופה ארוכה בה שודרו משחקי המונדיאל כמעט מדי לילה, בשלב הבתים ורבעי הגמר, עם ההתקדמות לשלב חצי הגמר - שבוע השידורים התפנה - ואהודים חיכו לשלבי ההכרעה סופיים. כעת, עם שידורי משחקי חצי הגמר - כל ערב מביא איתו שבירת שיא חדש.

ביום שלישי, חצי הגמר בין קרואטיה לארגנטינה משך מעל מיליון צופים אל המסכים, והפך למשדר המוביל אתמול בפער גדול מהמתחרים. המשחק המדובר הגיע לנתון מרשים של 32.8 ו-מיליון ו-47 אלף צופים. אמש, המשחק חצי הגמר בין צרפת למרוקו, הצליח לעבור את הנתונים של חצי הגמר הראשון, למאות שלא השתתפו בו השחקנים המדוברים ביותר של המונדיאל - כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי.

אמש, צרפת ניצחה את מרוקו עם התוצאה 0:2 והבטיחה את מקומה בגמר. ברייטינג, המשחק עקף בעשירית האחוז את חצי הגמר של ארגנטינה-קרואטיה והגיע לנתון מדהים של 32.9 אחוזים ומיליון ו-47 אלף צופים. הדקה הנצפית אתמול הייתה 22:35 עם 1.1131 מיליון צופים, רייטינג של 37.1 ונתח צפייה של 56.7.

המשדר כמובן עקף בגדול את המתחרות בערוצים המסחריים, שקיבלו נתונים של פחות מ-10 אחוזי רייטינג. כאשר סרטה של גלית גוטמן במסגרת "בגובה העיניים" ב"קשת 12" העוסק בישראלים שבחרו לצאת ממירוץ הקריירה, השיג נתון של 7.9 אחוזים ו-188 אלפי צופים, ובעוד "רשת 13" בחרו מראש לוותר על המירוץ ושיבצו שידור חוזר של "חברות" של ליטל שוורץ בפריים טיים וסיימו את הערב עם 4.1 אחוזי רייטינג ו-124 אלפי צופים.