ההימורים שלי צלחו וכמו שכתבתי בטור הקודם, מאור שושן הוא המודח הראשון של העונה שנבחר ברוב קולות במועצת השבט. ולמען האמת אין לי טיפת צער עליו, כי הוא הביא את זה על עצמו. השתלטנות והכוחנות שלו, לא הייתה נעימה לא לחברי השבט ולא עברה טוב על המסך.

הרגשתי אי נוחות לצפות בו על האי ובמועצת השבט. שושן עשה רעש חזק מדי ומהר מדי, ניסה לבלוט ולשלוט עוד לפני שהתחיל המשחק וחרץ את גורלו האכזר. שושן הוא דוגמא לכל מה שאסור לעשות בהישרדות כדי לא למצוא את עצמך מודח במהרה מהמשחק.

אבל אם ננסה שנייה לא לשפוט את התוקפנות או הניסיונות שלו להיות המניפולטור של העונה, הכעס שלו היה די לגיטימי. שושן התרעם על כך שארבעה שורדים בשבט שלו כבר הגיעו מחוברים מהבית. זה הכניס אותו אוטומטית למתקפה. המשחק התחיל שכף המאזניים נטתה לכיוון של קבוצה אחת בשבט, ואני מדברת על שלושת הצעירות שבשבט מאיה קיי, דורין דותן, וספיר קשתי שהן חברות ומכרות מהחיים האמיתיים שבחוץ, ונבו שמיר שהוא מכר של בעלה של דורין דותן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קשה מאד להילחם מול רביעייה מאוחדת מהבית ששומרת אחד על השנייה. זאת כנראה הסיבה שדורין דותן הגיעה עם יהירות ושתלטנות שגם במקרה שלה לא עוברת את המסך, אבל להבדיל משושן היא מוגנת על ידי חבריה מהבית. חבל שהשורדים לא התאחדו נגד ההפקה והודיעו שלא ימשיכו במשחק לאור הקשרים הבינאישיים שהגיעו מהבית. הייתי שמחה לשמוע פעם אחת בהיסטוריה של תוכניות הריאליטי, שהמשתתפים בה, מטפחים עמוד שדרה ונלחמים על זכויותיהם, ולא מחכים לראות אם יודחו מהמשחק ורק אז משמיעים את קולם הממורמר.

וככל שאני מתעמקת בזה אני לא מצליחה להבין מה גרם להפקה לעשות צעד כזה קיצוני, ולא הוגן לכללי המשחק. חסר ליהוקים ואופציות לשורדים שונים שמעוניינים להשתתף בריאליטי, שבחרו דווקא חברים ומכרים מהבית?. נו מילא, נעבור גם את זה.

ולמרות החבורה המאוחדת עדיין היו לחברי השבט את כל הסיבות להדיח את שושן שהתברר גם שהוא רחוק מלהיות אסטרטג גדול והטיח בפניהם של המתמודדים את כל האמת המכוערת (האמת שבעיניו). הוא גם טעה כשניסה לשכנע את קייסי השורדת, הכי לבבית ונעימה שהגיעה לאי, ברגע של משבר, לפרוש מהמשחק ולשוב לביתה.

ומה הוא חשב לעצמו שהיא כ"כ תמימה וטיפשה שהיא תיקח את עצתו, ותפרוש מהמשחק, ובכך ותבטיח את מקומו על האי לעוד שלושה ימים. מהלך שקוף שילד בגן היה קולט בשנייה. אני לא אהיה מופתעת אם קייסי שבכתה מול הגלים המתנפצים והתלבטה האם להדיח את מאור עימו ישנה כפיות לילה קודם, ולחבור לחבורת הבנות החזקה, קיבלה החלטה סופית להדיחו ברגע שניסה לשכנעה לפרוש מהמשחק.

ונחזור שנייה לדורין דותן. אני אוהבת נשים חזקות, אני אוהבת נשים מובילות, אבל דורין דותן עושה את זה בשחצנות ויהירות כשהיא רומסת אחרים בדרך. וזאת לא הדרך, אישה חזקה לא צריכה להשוויץ בנוצות שלה, ובטח לא להשתמש בהן. אז עוד לא התחילה העונה וכבר השבט מפוצל וחלוק, ולפחות שניים מחבריו מרגישים אאוטסיידרים. ואם ככה מתנהלת מועצת השבט הראשונה של העונה אז מה צפוי לנו בהמשך. חרבו דרבו.