בר בן סעדון ויובל מוצפי היו זוג צעירים נורמטיביים שחשקו בחתונה מהחלומות. סיפור האהבה ביניהם התפתח והם נשאבו לחיי מותרות, בילויים ושימוש בסמים. כשהכסף אזל, בר פחד שאהובתו תעזוב אותו והיה מוכן לתת את חייו כדי לממן את החיים שהתאוותה להם. האהבה הזו הובילה לשרשרת מעשי שוד של סניפי בנק בגוש דן ב-2017.

"שודדי הטודו בום", כינתה אותם המשטרה, בעקבות המסרונים שהחליפו השניים ביניהם לאחר שוד מוצלח: "אני בדרך הביתה, טודו בום".

בראיון נדיר מבית הכלא, בן, שודד ה"טודו בום", סיפר על סיפור האהבה הבלתי יאומן שהוביל אותו לשדוד בנקים, וחשף כיצד כשנתפס על ידי המשטרה, עשה הכל כדי להציל את אהובתו יובל ממאסר.

הצצה ל"פשע אמיתי": שודדי הטודו בום נחשפים לראשונה. באדיבות רשת 13.
שודד ה'טודו בום': "הגענו למצב שהרגשנו בבור, חשבנו מה לעשות"
בהצצה לגולשי "מעריב אונליין", סיפר סעדון: "אמרתי שאני מוכן לעשות הכל כדי לשמור עליה, בעצם. זה קצת יצא מפרופורציות".
כמו כן, נחשפה התכתבות בין השניים, שהתנהלה אחרי שכרטיסו של סעדון נחסם: "אני לא יכול לחיות בלעדייך", אמר, ויובל השיבה: "אתה לא בנוי לזוגיות אינטנסיבית כזאת, אכזבת אותי שוב ושוב". בר המשיך: "אני מצטער על הכל, חיים שלי. אני יודע שנמאס לך לשמוע אותי כבר. אני רוצה ללכת ולכבוש את העולם בשבילך, כי מגיע לך את העולם", ויובל השיבה: "בין הדיבור למעשה יש הרים וגבהות".

סעדון המשיך והסביר: "התחילו כל מיני ריבים קטנים, שהתפתחו. ואז התחילו כל מיני רעיונות כאלו, הזויים. כל דבר עברייני, כל כסף קל, היה מקובל באותו רגע. וזהו, החלטתי שאני הולך ומביא כסף היום".

העיתונאי אלי סניור שיצר את הסרט יחד עם מירי מיכאלי, שוחח עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM והביא פרטים נוספים על הסרט המרתק: "שני שודדים צעירים ללא עבר פלילי יוצאים לסוג של הרפתקה פלילית רומנטית", שיתף. "בר לקח את כל העונש, אבל עד לשנת 2017 הוא מצליח פעם אחר פעם לשדוד ולשגע את המשטרה. בהמשך מתברר שהשותפה שלו היא בת הזוג שלו".

לשיחה הצטרף רון בן סעדון, אחיו של בר, והגיב לדברים: "קיבלנו את זה די בהפתעה, לא ציפינו שאחי הגדול יכול לעשות דבר כזה. ראינו שמשהו במערכת היחסים הזאת לא הכי בריא, זה הגיע מוקדם משציפינו. יובל הביאה אותו למצבים קיצוניים". 

״פשע אמיתי״, סרטם של טל מיכאל ואלי סניור, היום, 21:15, רשת 13.