אמש שודר החלק הראשון של התחקיר "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", במסגרתו קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב עם התפוצצות הפרשה ובמשך שנה וחצי, חשפה לראשונה את הסוד הגדול שלבייב סיימון מסתיר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצעיר, שעל פי הסרט הונה נשים בכך שגרם להן לחשוב שהוא מיליונר וגרם להן להעביר לחשבונו סכומי כסף גבוהים, המשיך לטעון לחפותו אחרי החשיפה בסרט של נטפליקס "נוכל הטינדר". כמו כן, בראיונות נוספים שהעניק. מי שעמדה לצידו הייתה הדוגמנית בת ה-23 ובת זוגתו, קייט קונלין. כעת, אחרי שהשניים פירקו את החבילה, קונלין, חושפת הכל בתוכנית של חיים אתגר.

רגע אחרי שידור החלק הראשון של התחקיר, חיים אתגר ערך מפגש עם מאות סטודנטים בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל בראשון לציון. שם, הוא התייחס לשידור וציין כי החלק השני שישודר מחר יראה כי "השיח של האם מאמינים לקייט או לא הולך ומתפתל לכיוון אחר לחלוטין, זה יהיה החלק המשמעותי בסדרת הפרקים". 

בנוסף, אתגר התייחס במפגש לשינוי שחל בקרב רשויות החוק בעקבות שידור התוכנית המתחזים: "המערכת שינתה את תפיסת לגבי מתחזים ואנחנו רואים אותם נכנסים לכלא".

סימון לבייב מאיים על האקסית לקראת החשיפה של חיים אתגר (באדיבות קשת 12)

כזכור, לבייב, כך הציג את עצמו באפליקציית הטינדר, התחזה לבנו של המיליארד לב לבייב, ולטייקון על כל המשתמע מכך. מכוניות יקרות, מטוסים, בגדים שעולים כמו בית, הכל כדי להרשים את בנות המין השני עמן פצח במסע חיזורים עיקש. בפועל, הוא עקץ מאותן נשים מאות אלפי דולרים והותיר אותן שבורות לב ועם בור כלכלי.

בזמן שניהלו יחסים, הצהירה קונלין להגנתו של לבייב כי עצם העובדה שהוא לא עצור מעידה על חפותו: "איפה כל הרשויות? איפה המשטרה? אם זה כל כך נורא למה הוא פה עומד מולי ואנחנו מנהלים חיי יום יום, הולכים לים, הולכים לסופר? בן אדם יושב פה בסבבה".